Категорія: Маркетинг

10 шокирующих методов, которые используют интернет-маркетологи для воздействия на наш разум

Ловили ли вы себя на мысли при посещении гипермаркета, что хотели купить намного меньше товаров, но ваша корзина снова наполнена доверху? Всем известно, что маркетологи пытаются манипулировать нашим сознанием, заставляя покупать то, что они задумали. Всем стоит знать их тактику, поэтому предлагаю узнать методы воздействия на нас в интернете.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Подключение домашнего интернета: как выбрать надежный и стабильный вариант

Сегодня стабильное интернет-соединение — это не просто удобство, а необходимый элемент комфортной жизни. Онлайн-обучение или…

4 дні ago

Локальний бізнес vs великі мережі: чому варто підтримувати місцеві компанії?

Сьогодні споживачі мають широкий вибір між покупками у великих міжнародних мережах та підтримкою локальних підприємств.…

1 тиждень ago

Коли можна не подавати додаток 1 до єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ?

ДПС в Івано-Франківській області розповідає, що форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків…

2 тижні ago

Чи треба індексувати зарплату у лютому 2025 року?

Нагадаємо, що стаття 34 Держбюджету-2025 містить три ключові положення: •Індекс споживчих цін для індексації грошових…

3 тижні ago

Які правила надання відстрочки для студентів та викладачів?

Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…

4 тижні ago

З 1 лютого будуть зменшені ліміти на карткові перекази

Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…

4 тижні ago