Категорія: Маркетинг

10 шокирующих методов, которые используют интернет-маркетологи для воздействия на наш разум

Ловили ли вы себя на мысли при посещении гипермаркета, что хотели купить намного меньше товаров, но ваша корзина снова наполнена доверху? Всем известно, что маркетологи пытаются манипулировать нашим сознанием, заставляя покупать то, что они задумали. Всем стоит знать их тактику, поэтому предлагаю узнать методы воздействия на нас в интернете.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Що не так із бухобліком в Україні? Онлайн-бухгалтерія Dilovod запустила масштабне опитування серед бухгалтерів

На четвертому році повномасштабної війни український бізнес продовжує працювати в умовах, які потребують максимальної стійкості,…

1 тиждень ago

Як виправити помилку в ПН: неправильний код ставки ПДВ (14% або 20% замість 0%)?

Податківці у підкатегорії 101.29 ЗІР надали роз'яснення, що для операцій з вивезення за межі митної території України…

2 тижні ago

Як здійснюється оплата за допомогою Google Pay

Google Pay є одним з найбільш популярних цифрових платіжних сервісів, що трансформував те, як ми…

2 тижні ago

Як професіонали адаптуються до змін у фінансових стандартах

У зв’язку з глобалізацією економіки виникла гостра потреба в уніфікованих стандартах фінансової звітності, що дають…

3 тижні ago

Где можно провести конференцию под Киевом

Аренда помещений для конференций в Киеве может понадобиться для проведения деловых мероприятий, таких как конференции,…

4 тижні ago

Відрахування із зарплати: які встановлені ліміти?

Держпраці зазначає, щовідрахування із заробітної плати регулюються законодавством України. Відповідно до ст. 128 Кодексу законів про…

4 тижні ago