Категорія: Маркетинг

10 шокирующих методов, которые используют интернет-маркетологи для воздействия на наш разум

Ловили ли вы себя на мысли при посещении гипермаркета, что хотели купить намного меньше товаров, но ваша корзина снова наполнена доверху? Всем известно, что маркетологи пытаются манипулировать нашим сознанием, заставляя покупать то, что они задумали. Всем стоит знать их тактику, поэтому предлагаю узнать методы воздействия на нас в интернете.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Зміни в оподаткування ФОПів з 01 жовтня 2024 року

Розмір. Для фізосіб-«єдинників» І, ІІ й IV груп планується запровадження ВЗ у розмірі 10% від 1…

4 тижні ago

Автоматичне погодження кредиту: реально чи ні

Уявіть собі ситуацію: вам необхідно терміново відремонтувати машину чи страшенно сподобалася сукня в магазині, а…

4 тижні ago

Хто має право на вихід на пенсію у 2024 році?

Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області розповідає, що Право на призначення пенсії за віком…

1 місяць ago

У 2025 році на роботодавців та ФОПів чекають зміни у сплаті ЄСВ

На засіданні Уряду 13 вересня було затверджено проєкт Держбюджету на 2025 рік.  14 вересня цей законопроєкт…

1 місяць ago

В який термін податковий агент має перерахувати ПДФО у разі невиплати доходу?

ДПС у Запорізькій області розповідає, що строки сплати податкового зобов’язання визначено ст. 57 ПКУ, п. 57.1 якої, зокрема, встановлено,…

1 місяць ago