Головна » Для відпочинку » Книги » 9 нон-фікшн книжок, в яких знайдете інсайти для продуктивної роботи у 2024
Книги

9 нон-фікшн книжок, в яких знайдете інсайти для продуктивної роботи у 2024

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

Про що:
Не існує універсальних правил, як будувати стратегію, розвивати команду чи масштабувати бізнес. Проте можна вчитися на досвіді інших компаній, лідерів та експертів. Саме це і пропонуємо зробити на старті нового року. Підготували добірку нон-фікшн книжок, де ви знайдете поради експертів, інсайти бізнесменів, кейси світових компаній та навіть наукові теорії — усе, щоб ще ефективніше працювати у 2024-ому.

«Конкуренція у новому світі роботи: Як радикальна адаптивність відокремлює найкращих від решти»
Кейт Феррацці, Кіан Ґохар, Ноель Вейріч

Конкуренція в новому світі праці: як радикальна адаптованість відокремлює найкращих від решти фотоАдаптивність — must have кожної компанії в сучасних реаліях, коли щорік бізнес має справу з новими викликами. Тому якщо команда хоче мати шанси на успіх, вона повинна бути гнучкою та готовою до трансформації в умовах невизначеності. 

Поради, як цього досягти, у  своїй книзі дає американський підприємець Кейт Феррацці. Зі співавторами вони дослідили досвід понад 2 тис. лідерів компаній та вивели нову модель управління бізнесом — радикальну адаптивність. Це підтримка безперервних змін на рівні стратегії, бізнес-моделі, культури та команди.

Чому корисно: Отримаєте уроки кризового лідерства, які допомагали різним командам триматися у період штормів. А також розберете сім технік створення радикальної адаптивності на прикладах Target, Merrill Lynch, Patagonia та інших бізнесів.

Придбати можна на сайті видавництва

«Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу»
Рід Гоффман, Джун Коен, Дерон Тріфф

Майстри масштабування. Неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу фотоЯкщо ви любите занурюватися в історії компаній, то ця книжка саме для вас. Рід Гоффман, засновник LinkedIn, написав її на базі сотень інтерв’ю з лідерами різноманітних бізнесів для власного подкасту Masters of Scale. Це як світові корпорації — Microsoft, Apple, Google, Nike, Netflix. Так і стартапи — 23andMe, TaskRabbit, Black List і Walker&Co.

Як полювати на круті ідеї та від яких проєктів краще відмовитись, чим зацікавити інвесторів та що робити у разі відмов, як чути клієнтів та боротися з хаосом в команді — лише мала частина питань, які розкривають автори книжки.

Чому корисно: Це повноцінний посібник з порадами, розвінчуванням міфів і прикладами для тих, хто хоче реалізовувати ідеї та розвивати власну справу.

Придбати можна на сайті видавництва

«Шум. Хибність людських суджень»
Деніел Канеман, Олів’є Сібоні, Кас Санстейн

Шум. Хибність людських суджень - фото книгиПриймати правильні рішення — топовий скіл для всіх фахівців. Але часом це складно, бо емоції та упередження беруть гору навіть у професійному середовищі. Щоб покращити навичку об’єктивно приймати рішення, радимо книжку «Шум. Хибність людських суджень». Серед її співавторів — нобелівський лауреат Деніел Канеман, який написав світовий бестселер «Мислення швидке й повільне». 

Уявіть ситуації: 1) Два HR-менеджера приймають протилежні рішення щодо тих самих кандидатів, покладаючись на суб’єктивне сприйняття. 2) Розв’язання питання клієнта залежить від настрою чи упереджень менеджера, який з ним комунікує. Перед вами приклади шуму — суджень, які ґрунтуються на нераціональних припущеннях. І що найцікавіше — дійові особи можуть навіть не здогадуватися, що потрапляють у пастку шуму. 

Чому корисно: Дізнаєтесь про когнітивні помилки, через які ви приймаєте хибні рішення, а також отримаєте дієві методи зменшення шуму та упереджень.

Придбати можна на сайті видавництва

«Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Nike»
Ґреґ Гоффман

Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк фотоЯк Nike вдається роками створювати маркетингові кампанії, які не залишають байдужими нікого? Бо вони вдало використовують дизайн емоцій — розповідають історії, які викликають переживання та створюють яскраві образи. Як навчитися робити таке у своїй компанії? Один зі способів — познайомитися з професійним досвідом колишнього директора з маркетингу Nike Ґреґа Гоффмана, який працював у компанії 27 років. 

Гоффман розповідає, як розкрити креативний потенціал команди, звертатися до пристрастей клієнтів і будувати з ними міцні емоційні зв’язки. 

Чому корисно: Дізнаєтесь про внутрішню роботу маркетингової команди Nike та отримаєте поради, як розповідати унікальну історію бренду, збільшувати його впізнаваність та перетворювати споживачів на прихильників.

Придбати можна на сайті видавництва

«Культурний код. Секрети успішної взаємодії в команді»
Деніел Койл

Культурний код. Секрети успішної взаємодії в команді - фото книгиВзаємодія — двигун розвитку будь-якої команди. Проте не всі знають, як цей двигун змусити працювати. Щоб знайти відповіді, бізнес-радник Microsoft і Google Деніел Койл кілька років досліджував найуспішніші культури світу. Які висновки він отримав — читайте у книзі. 

Койл з’ясував, що взаємодія в команді базується на трьох навичках: створювати безпеку, обговорювати ризики та мати спільну мету. Важливо формувати відчуття захищеності в групі, дозволяти всім бути відвертими та вразливими, а також чітко ранжувати пріоритети команди, відкидаючи незрозумілі цілі. 

Чому корисно: Деніел Койл розбирає кожен принцип побудови культури в команді на прикладах компаній, а також додає наукову інформацію про роботу нашого мозку.

Придбати можна на сайті видавництва

«Драйв. Дивовижна правда про те, що нас мотивує»
Деніел Пінк

Драйв. Дивовижна правда про те, що нас мотивує фотоЧергування батога і пряника — класичний метод мотивації на роботі. Але чи він й досі працює? Американський письменник і журналіст Деніел Пінк розповідає, що за певних умов схема винагороди та покарання працює, але є не дуже ефективною. 

Спираючись на десятиліття наукових досліджень людської мотивації, він виокремлює третій драйв — вроджені стимули. Це: автономія — бажання керувати власним життям, майстерність — потяг до удосконалення та творчості, мета — жага покращувати світ навколо. Створивши середовище, де є місце для третього драйву, компанії отримають продуктивних, мотивованих і більш залучених працівників. А люди — навчаться отримувати задоволення від роботи.

Чому корисно: Автор аналізує напрацювання учених-біхевіористів, які допомагають зрозуміти людську мотивацію. Це буде корисно і співробітникам, що прагнуть вдосконалюватися в професії, і менеджерам для розвитку команд.

Придбати можна на сайті видавництва

«Людинократія. Створення компаній, у яких люди — понад усе»
Ґері Гемел, Мікеле Заніні

Людинократія. Створення компаній, у яких люди — понад усе фотоКомпанії майбутнього — ті, де люди важливіші за правила, а дух креативності важить більше, ніж стандарти. Тобто компанії, в яких людиноцентрична система переможе бюрократичну. Саме про це розповідають консультанти з інновацій та стратегії Ґері Гемел та Мікеле Заніні.

Автори пропонують низку технік, які лежать у «ДНК» гуманократії: використовувати ринкові правила для розподілу ресурсів між проєктами, розвивати почуття приналежності та відкритості, давати зрозумілі інструменти для експериментів, оцінювати співробітників по компетенціям, а не лояльності. 

Чому корисно: Відкриєте можливості повернути бюрократію на користь компанії та отримаєте інструменти, щоб перебудувати команду з орієнтацією на людей.

Придбати можна на сайті видавництва

«Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдома»
Джон Медіна

Правила мозку для роботи. Наука мислити розумніше в офісі та вдомаВіднайти work-life balance, не втрачаючи продуктивність — задача з зірочкою. Тому і підходити до неї потрібно ґрунтовно. Наприклад, крізь призму наукових фактів. Саме так робить молекулярний біолог Джон Медіна — він аналізує різні аспекти робочого процесу з наукової точки зору. 

Медіна спирається на сучасні погляди науки про мозок та розповідає, як розвивати корисні навички на роботі, яким чином має бути влаштований офісний простір, чому влада змінює поведінку менеджерів, як розв’язувати робочі конфлікти та про багато іншого. 

Чому корисно: Розкриєте цікаві нюанси роботи мозку та дізнаєтесь, як покращити підвищити особисту та команду продуктивність.

Придбати можна на сайті видавництва

«Метавсесвіт: Як він змінить нашу реальність»
Метью Болл

Метавсесвіт. Як він змінить нашу реальність Limited editionМетавсесвіт захоплює увагу підприємців, менеджерів та інвесторів по всьому світу. Марк Цукерберг планує перетворити Facebook з компанії-соцмедіа на компанію-метавсесвіт, а в Microsoft створюють власний «корпоративний метавсесвіт». Саме час готуватися до нової економіки. І книжка венчурного капіталіста Метью Болла у цьому допоможе. 

Автор розповідає, що метавсесвіт прийде в різні індустрії — від фінансів та лікування до освіти. І принесе не тільки користь, але й проблеми, до яких варто готуватися вже зараз. 

Чому корисно: Відвідаєте «екскурсію» інтернетом майбутнього та дізнаєтесь, які сфери трансформує метавсесвіт.

Придбати можна на сайті видавництва

Джерело: Kyivstar Business Hub


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Наша розсилка