Про що:
Не існує універсальних правил, як будувати стратегію, розвивати команду чи масштабувати бізнес. Проте можна вчитися на досвіді інших компаній, лідерів та експертів. Саме це і пропонуємо зробити на старті нового року. Підготували добірку нон-фікшн книжок, де ви знайдете поради експертів, інсайти бізнесменів, кейси світових компаній та навіть наукові теорії — усе, щоб ще ефективніше працювати у 2024-ому.
Поради, як цього досягти, у своїй книзі дає американський підприємець Кейт Феррацці. Зі співавторами вони дослідили досвід понад 2 тис. лідерів компаній та вивели нову модель управління бізнесом — радикальну адаптивність. Це підтримка безперервних змін на рівні стратегії, бізнес-моделі, культури та команди.
Чому корисно: Отримаєте уроки кризового лідерства, які допомагали різним командам триматися у період штормів. А також розберете сім технік створення радикальної адаптивності на прикладах Target, Merrill Lynch, Patagonia та інших бізнесів.
Придбати можна на сайті видавництва
Як полювати на круті ідеї та від яких проєктів краще відмовитись, чим зацікавити інвесторів та що робити у разі відмов, як чути клієнтів та боротися з хаосом в команді — лише мала частина питань, які розкривають автори книжки.
Чому корисно: Це повноцінний посібник з порадами, розвінчуванням міфів і прикладами для тих, хто хоче реалізовувати ідеї та розвивати власну справу.
Придбати можна на сайті видавництва
Уявіть ситуації: 1) Два HR-менеджера приймають протилежні рішення щодо тих самих кандидатів, покладаючись на суб’єктивне сприйняття. 2) Розв’язання питання клієнта залежить від настрою чи упереджень менеджера, який з ним комунікує. Перед вами приклади шуму — суджень, які ґрунтуються на нераціональних припущеннях. І що найцікавіше — дійові особи можуть навіть не здогадуватися, що потрапляють у пастку шуму.
Чому корисно: Дізнаєтесь про когнітивні помилки, через які ви приймаєте хибні рішення, а також отримаєте дієві методи зменшення шуму та упереджень.
Придбати можна на сайті видавництва
Гоффман розповідає, як розкрити креативний потенціал команди, звертатися до пристрастей клієнтів і будувати з ними міцні емоційні зв’язки.
Чому корисно: Дізнаєтесь про внутрішню роботу маркетингової команди Nike та отримаєте поради, як розповідати унікальну історію бренду, збільшувати його впізнаваність та перетворювати споживачів на прихильників.
Придбати можна на сайті видавництва
Койл з’ясував, що взаємодія в команді базується на трьох навичках: створювати безпеку, обговорювати ризики та мати спільну мету. Важливо формувати відчуття захищеності в групі, дозволяти всім бути відвертими та вразливими, а також чітко ранжувати пріоритети команди, відкидаючи незрозумілі цілі.
Чому корисно: Деніел Койл розбирає кожен принцип побудови культури в команді на прикладах компаній, а також додає наукову інформацію про роботу нашого мозку.
Придбати можна на сайті видавництва
Спираючись на десятиліття наукових досліджень людської мотивації, він виокремлює третій драйв — вроджені стимули. Це: автономія — бажання керувати власним життям, майстерність — потяг до удосконалення та творчості, мета — жага покращувати світ навколо. Створивши середовище, де є місце для третього драйву, компанії отримають продуктивних, мотивованих і більш залучених працівників. А люди — навчаться отримувати задоволення від роботи.
Чому корисно: Автор аналізує напрацювання учених-біхевіористів, які допомагають зрозуміти людську мотивацію. Це буде корисно і співробітникам, що прагнуть вдосконалюватися в професії, і менеджерам для розвитку команд.
Придбати можна на сайті видавництва
Автори пропонують низку технік, які лежать у «ДНК» гуманократії: використовувати ринкові правила для розподілу ресурсів між проєктами, розвивати почуття приналежності та відкритості, давати зрозумілі інструменти для експериментів, оцінювати співробітників по компетенціям, а не лояльності.
Чому корисно: Відкриєте можливості повернути бюрократію на користь компанії та отримаєте інструменти, щоб перебудувати команду з орієнтацією на людей.
Придбати можна на сайті видавництва
Медіна спирається на сучасні погляди науки про мозок та розповідає, як розвивати корисні навички на роботі, яким чином має бути влаштований офісний простір, чому влада змінює поведінку менеджерів, як розв’язувати робочі конфлікти та про багато іншого.
Чому корисно: Розкриєте цікаві нюанси роботи мозку та дізнаєтесь, як покращити підвищити особисту та команду продуктивність.
Придбати можна на сайті видавництва
Автор розповідає, що метавсесвіт прийде в різні індустрії — від фінансів та лікування до освіти. І принесе не тільки користь, але й проблеми, до яких варто готуватися вже зараз.
Чому корисно: Відвідаєте «екскурсію» інтернетом майбутнього та дізнаєтесь, які сфери трансформує метавсесвіт.
Придбати можна на сайті видавництва
Джерело: Kyivstar Business Hub
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…
Одеська ДПС надала відповіді на запитання щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA). 1. Яким чином визначати…
У разі здійснення операцій з постачання товарів у рахунок оплати праці працівників у рядку «Індивідуальний…