З метою виявлення фактів корупції та запобігання порушенням чинного законодавства в ПАТ «Укрпошта» організовано автоматичну цілодобову антикорупційну гарячу лінію 0-800-3000-76.
Зателефонувати та повідомити про факти зловживань може кожен бажаючий, телефонні дзвінки на лінії приймає і записує автовідповідач, усі дзвінки – безкоштовні.
Повідомлення можуть бути анонімними. Вони також підлягають розгляду, а зазначена інформація – перевірці.
Клієнти можуть звертатись на антикорупційну гарячу лінію, якщо мають підстави вважати дії з боку працівників Укрпошти:
- зловживанням своїм службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди,
- використовують надані їм повноваження в особистих цілях,
- виказують майновий чи немайновий інтерес.
Якщо листоноша чомусь вимагає кошти за видачу пенсії або працівник філії – за укладання угоди оренди чи торгівлі, якщо вам відомо про використання майна компанії працівником в особистих цілях, або ви навіть маєте подібне припущення – телефонуйте і повідомляйте про такі факти.
Окрім телефонної лінії, можна скористатися електронною поштою, надіславши листа на адресу ukrposhtaantikor@gmail.com.
Додатково: У разі скарг чи пропозицій щодо надання послуг, ви, як і раніше, можете звертатися до контакт-центру за телефоном 0-800-300-545.
Нагадаємо, що з 01.03.2017 року, відколи Укрпошта стала ПАТ проходять реорганізаційні заходи в установі. Крім підвищення тарифів та нові пілотні проекти, про які ми писали, Укрпошта і значно покращує свої послуги, пропонуючи нові форми доставки, та умови для клієнтів. Значно підвищилось і обслуговування клієнтів. Оновлено склад працівників, багато молодих кадрів прийшло на підприємство.