Первинні документи можуть бути складені в паперовій або в електронній формі і повинні містити такі обов’язкові реквізити:
- назва документа (форми);
- дату складання;
- назва підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст і обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції;
- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дозволяють ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Також до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити:
- ідентифікаційний код підприємства, установи з державного реєстру,
- номер документа,
- підстава для здійснення операцій,
- дані про документ, що засвідчує особу-одержувача
- інші
Документальне фіксування господарських операцій може здійснюватися з використанням самостійно виготовлених бланків, які повинні містити обов’язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм.
Детальніше у листі Мінфіну