Значна кількість платників звертається телефоном до Головного управління ДФС у м. Києві з питаннями щодо дати реєстрації документів, вхідного або вихідного номера, підрозділів, якими розглядаються звернення, тощо.
З метою підвищення рівня обслуговування платників податків, у складі управління документального забезпечення столичної ДФС створено сектор надання довідкової інформації.
Співробітниками зазначеного сектору можуть поінформувати щодо:
– надходження документа до ГУ ДФС у м. Києві;
– дати реєстрації документа та вхідного номера;
– структурного підрозділу, яким розглядається чи буде розглядатись документ;
– безпосередніх виконавців документів відповідно до накладених резолюцій та їх номерів телефонів;
– встановлених термінів розгляду документа;
– дати та номеру відповіді на надісланий запит (після того, як термін виконання сплинув) за наявності інформації в реєстраційній картці вхідного документу інформаційної системи «Управління документами»;
– надання іншої довідкової інформації, якою володіють працівники управління документального забезпечення в межах своєї компетенції.
Отримати зазначену інформацію можна за номером телефону:
(044)591-62-72.
Довідково:
За 9 місяців поточного року управлінням документального забезпечення ГУ ДФС у м. Києві зареєстровано 98,2 тисячі вхідних документів, що у 3 рази більше ніж за відповідний період минулого року, та 63.9 тисячі вихідних, що у 2,5 рази більше ніж за відповідний період минулого року.