Отримання адміністративних послуг платниками податків залишається актуальним, проте в умовах протиепідемічних заходів, формат обслуговування у ЦОП тимчасово змінився.
Що треба знати про порядок звернення до столичних Центрів обслуговування платників під час карантинних обмежень:
1. в умовах надзвичайної ситуації послуги надаються в онлайн режимі з урахуванням положень Закону України від 17.03.2020 №530 – IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19» (далі – Закон № 530);
2. у разі ГОСТРОЇ НЕОБХІДНОСТІ візит платників до ЦОП здійснюється виключно за попереднім записом. Дату та час візиту необхідно узгоджувати за телефонами ЦОП, що вказані на субсайті Головного управління ДПС у м.Києві, у рубриці «Контакти»;
3. режим роботи ЦОП на період карантинних обмежень:
Пн-Пт : з 10 до 16 години;
Обідня перерва : з 13.00-13.45 години;
Тех. перерва: щогодини 10-15 хвилин.
(інформація вказана у рубриці «Контакти» на субсайті та на вхідних групах ЦОП у районах) ;
4. візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості, за наявності захисної маски та рукавичок;
5. прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється у встановленому порядку через:
-
скриньку, яка розміщена біля входу до ЦОП;
-
режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (до 2 МБ)
-
поштове відправлення на адресу: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
-
офіційну електронну пошту Головного управління ДПС у м.Києві: kyiv.official@tax.gov.ua
6. результат розгляду звернень, які передбачають надання довідки, витягу, реєстраційного посвідчення, тощо, можливо отримати після закінчення карантину, з урахуванням положень Закону №530;
7. враховуючи те, що з 28 березня 2020 року в Україні діють нові правила перетину кордону на час карантину, видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань здійснюється з урахуванням положень Закону № 530;
8. видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта здійснюється у разі ГОСТРОЇ НЕОБХІДНОСТІ за попереднім записом;
9. погодження довідок-розрахунків та підписання довідок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску також здійснюється за попереднім записом;
10. інформація щодо реєстрів діючих ліцензій роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, а також внесення місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання буде оприлюднюватися на веб-порталі ДПС, у зв’язку з чим надання оригіналів документів буде здійснюватися після закінчення карантину.
Окремо зазначимо, що робота Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС під час карантинних обмежень така:
З метою забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України та дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДПС (далі – Надавач) повідомляє, що надання ЕДП здійснюватиметься лише за попереднім записом до відповідного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР).
Для отримання ЕДП користувачу необхідно:
- завантажити програмне забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» та згенерувати ключі відповідно до Відеоінструкції з самостійної генерації ключів або здійснити генерацію безпосередньо у ВПР;
- за наявності можливості надіслати на електронну поштову скриньку відповідного ВПР запити на формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів та скан-копії або фотокопії документів (крім документів які містять персональні дані користувачів) необхідних для отримання ЕДП (Перелік необхідних документів для різних категорій осіб) для попередньої перевірки;
- здійснити попередній запис до відповідного ВПР засобами телефонного зв’язку (режим роботи ВПР та засоби зв’язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі Контакти. Додаткову консультацію щодо отримання ЕДП користувачі зможуть отримати за допомогою засобів телефонного зв’язку відповідного ВПР);
- прийти у відповідний ВПР на зазначений час з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів).
Звертаємо Вашу увагу, що отримати ЕДП зможуть тільки ті користувачі, у яких наявні засоби особистого захисту від респіраторних захворювань.
Також, повідомляємо, що працівники медичних установ (тільки керівник установи та головний бухгалтер) при наявності зарплатного проєкту в медичній установі від АТ КБ «ПРИВАТБАНК», зможуть отримати ЕДП дистанційно від кваліфікованого надавача ЕДП АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Детальніше можна дізнатися на сайті