Головна » Що робити, якщо працівник не бажає надавати трудову книжку при прийнятті на роботу?

Як ми можемо допомогти?

Що робити, якщо працівник не бажає надавати трудову книжку при прийнятті на роботу?

You are here:
< Назад

Він має на це право. Адже з 10.06.2021 р. працівник, улаштовуючись на нове місце роботи, має право надати роботодавцеві або паперову трудову книжку (за її наявності), або відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб.

Проте наразі не можна отримати з Реєстру застрахованих осіб відомості про трудову діяльність працівника.

По-перше, жоден нормативний документ не передбачає надання відомостей саме про трудову діяльність. Ба більше, жодна з існуючих довідок в Положенні № 10-1 не підходить для цієї ролі.

По-друге, інформація до Реєстру надходить з квартального Об’єднаного ЄСВ/ПДФО/ВЗ-звіту. Тому може бути застарілою.

Тому радимо пояснити працівникові, що оскільки це питання не врегульовано, він повинен:

— надати трудову книжку

чи

— звернутися до Пенсійного фонду (саме цей фонд веде Реєстр застрахованих осіб) для отримання відомостей про трудову діяльність.