Головна » Бухгалтеру » Консультації » 7.11.2021 набувають чинності одразу два закони стосовно режиму paperless: основні нововведення
Консультації Юридичні консультації

7.11.2021 набувають чинності одразу два закони стосовно режиму paperless: основні нововведення

Поділіться з друзями - підтримайте проект

  1. Дія цього Закону поширюється на суспільні відносини, пов’язані з наданням публічних (електронних публічних) послуг. Також дія цього Закону не поширюється на суспільні відносини, які визначені частиною другою статті 2 Закону України «Про адміністративні послуги».
  1. Протягом п’яти робочих днів з дня отримання запиту суб’єкт підтверджує або заперечує видачу відповідної публічної (електронної публічної) послуги.
  1. Принцип надання публічної (електронної публічної) послуги за замовчуванням не може застосовуватися до:
  • державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав;
  • державної реєстрації актів цивільного стану громадян;
  • державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців;
  • державної реєстрації релігійних організацій та їх структурних підрозділів, всеукраїнських профспілок, їх об’єднань, всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців;
  • державної реєстрації відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, символіки громадських формувань;
  • державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств;
  • реєстрації статутів територіальних громад, в тому числі міст Києва та Севастополя;
  • реєстрації статутів Національної академії наук та національних галузевих академій наук;
  • процедур відновлення платоспроможності боржника – юридичної особи або визнання його банкрутом з метою задоволення вимог кредиторів, а також відновлення платоспроможності фізичної особи, виконавчого провадження та примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб).
  1. У разі якщо законодавством для отримання публічної послуги вимагається встановлення повноважень представника фізичної особи, фізичної особи – підприємця або юридичної особи та/або подання в паперовій формі документа, що посвідчує такі повноваження, для надання електронних публічних послуг належним дотриманням цієї вимоги вважається перевірка повноважень представника фізичної особи, фізичної особи-підприємця або юридичної особи з використанням відомостей (документів), що містяться в інформаційно-телекомунікаційних системах або за довіреністю, виданою в порядку, встановленому законодавством.
  1. Перелік випадків, у яких суб’єкт надання публічних (електронних публічних) послуг може надавати електронні публічні послуги за замовчуванням, встановлюється Кабінетом Міністрів України.

 

СЮГ


Поділіться з друзями - підтримайте проект