Головна » Для завантаження » Закони, положення, нормативи » Листи ДФС » Лист ДФС від 06.03.2017 р. № 4597/6/99-99-08-02-01-15 (подання податкової звітності)
Листи ДФС

Лист ДФС від 06.03.2017 р. № 4597/6/99-99-08-02-01-15 (подання податкової звітності)

Поділіться з друзями - підтримайте проект

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 06.03.2017 р. № 4597/6/99-99-08-02-01-15

Про надання консультації

Державна фіскальна служба України розглянула звернення і повідомляє.

ДФС у своїй діяльності керується Конституцією України, Податковим та Митним кодексами України, законами України та іншими нормативно-правовими актами на підставі яких контролюючі органи здійснюють свої повноваження.

Подання електронних документів засобами телекомунікаційного зв’язку до контролюючих органів здійснюється відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі – Кодекс) з урахуванням Законів України від 22 травня 2003 року N 851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг” (зі змінами), від 22 травня 2003 року N 852-IV “Про електронний цифровий підпис” та Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 р. N 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 р. за N 320/15011 (далі – Інструкція), на підставі договорів про визнання електронних документів (далі – Договір). Договір платник податків надсилає засобами телекомунікаційного зв’язку відповідно до затвердженого формату (стандарту) з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. На Договір накладаються посилені сертифікатами відкритих ключів посадових осіб, що мають право підпису (керівника, бухгалтера, печатки (за наявності), здійснюється шифрування документа в електронному вигляді та направлення його до органу ДФС за основним місцем обліку.

Після надходження Договору в електронному вигляді проводиться його розшифрування, здійснюються перевірки ЕЦП, відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту), наявності в системі чинного договору при надходженні проекту нового договору та формується перша квитанція про збереження документа. Після опрацювання Договору відповідним органом ДФС платнику направляється друга квитанція, в якій зазначається результат розгляду.

Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.

Відповідно до абзацу третього пункту 49.4 статті 49 Кодексу у разі припинення Договору з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового Договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами “а” і “б” пункту 49.3 цієї статті.

Перший заступник Голови

С. В. Білан


Поділіться з друзями - підтримайте проект
Мітки