Бізнес з Китаєм – це вигідно і прибутково, але, якщо ви вмієте працювати з китайцями. Бо є певні особливості – культурні, ментальні, економічні. Якщо ви плануєте співпрацю або масштабування, вам потрібно це знати.
Розповідаємо, як побудувати бізнес на перепродажі китайських товарів з нуля. Надихаймося, прикладами тих, хто вже працює з Китаєм.
Порада 1. Знайти надійного постачальника
Ваш бізнес з Китаєм починається з пошуку надійного постачальника. Від цього реально залежить успіх співпраці. Якщо ви визначилися з товаром, який будете продавати, заходьте на маркетплейс Alibaba та шукайте продавців.
Alibaba – це китайська В2В-платформа, де зібрані пропозиції практично від всіх постачальників. Вона працює з 1999 року та дозволяє почати експорт для середнього та малого бізнесу. Її переваги – орієнтація на іноземних замовників та оптові продажі. Саме у цьому відмінність Alibaba від популярних AliExpress, 1688 и Taobao, які пропонують роздрібну торгівлю товарами.
На Alibaba свої послуги пропонують, як компанії-постачальники, так і трейдери, які займаються перепродажем. Кого обрати – вибір за підприємцем. Переваги та недоліки є у кожного продавця. Дивіться та аналізуйте, яка угода буде краща для вас. Наприклад, якщо ви хочете придбати товар оптом, вам потрібна угода напряму з постачальником. Якщо хочете невелику партію товару, екземплярів 20-30, та ще й від різних замовників, щоб збільшити асортимент – розгляньте співпрацю з трейдером.
Порада 2. Оцінка ризиків
Навіть, на перший погляд, самий чудовий постачальник може виявитися шахраєм. На жаль, в Піднебесній фабрики ростуть, як гриби після дощу, але через високу конкуренцію швидко прогорають. Щоб не натрапити на шахраїв, не варто працювати з неперевіреним партнером. Тож виділіть час, щоб убезпечити себе від неприємностей. Перевіряйте постачальників – це допоможе уникнути проблем у майбутньому.
Порада 3. Перевіряйте товар
Якщо ви будете продавати неякісний товар, то ваш бізнес швидко прогорить. Сьогодні покупці хочуть якості і готові за неї платити. Тож задоволений клієнт дорівнює успішному бізнесу.
Тому обов’язково запитайте у постачальника про тестові зразки або пробну партію товару. На цьому етапі ви вже оціните роботу з партнером, а також подивитесь якість товару.
Щоб забути про сумніви, існує послуга інспекції. Її надають профільні компанії. Інспектор буквально стане вашими очима. А перевірити за вашими критеріями можна будь-що: саму фабрику та виробника, процес виробництва, зовнішній вигляд та упаковку товару.
Порада 4. Починайте з пробних або невеликих партій
Звичайно, кожен підприємець прагне замовляти оптом, бо це завжди більш вигідні умови. Але, коли ви тільки починаєте працювати з Китаєм або з новим постачальником, домовляйтеся про пробну партію товару. Таким чином, ви вже подивитесь, як себе проявляє постачальник (чи відповідає на питання, чи вчасно відправив), та оціните якість продукції.
Порада 5. Везіть морем
Сьогодні морська контейнерна доставка – зручний, надійний та економний спосіб перевезення товарів. Його обирають практично всі підприємці, які розуміють: вигідна доставка – вищій прибуток. До речі, тут немає обмежень у габаритах вантажу. Термін доставки морем 55-60 днів.
Порада 6. Обирайте збірні вантажі
Це чудове рішення для доставки невеликих партій вантажів. Суть збірних вантажів: товар від різних замовників завантажується в один контейнер. Таким чином, замовник оплачує тільки місце, яке займає товар, а не повністю вартість контейнеру.
Компанія М3Cargo 11 років працює з Китаєм, доставляє вантажі для малого та середнього бізнесу. Відкривайте з нами нові шляхи для вашого бізнесу.