Головна » Юристу » Юридичні консультації » Чи потрібно подавати декларацію колишнім державним службовцям
Консультації Це цікаво Юридичні консультації

Чи потрібно подавати декларацію колишнім державним службовцям

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email
Згідно з чинним законодавством, якщо особа звільняється з державної служби, то має подати дві декларації – під час звільнення і через рік.

До «Судово-юридичної газети» звернувся дописувач, який хотів дізнатися, чи потрібно йому подавати декларацію, якщо він звільнився з державної служби 5 років тому.

Згідно з чинним законодавством, якщо особа звільняється з державної служби, то має подати декларацію. Її можна подати перед звільненням або протягом 20 робочих днів після звільнення.

Якщо ж звільнення випало на період подання декларацій, то необхідно буде подати і щорічну декларацію.

Згідно з законом «Про запобігання корупції» державні службовці зобов’язані подати декларацію через рік після звільнення, якщо вони не перейшли на роботу до іншого державного органу. Така декларація подається до 1 квітня, незалежно від того, коли звільнилася особа.

Упродовж семи днів після подання декларації суб’єкт декларування має право подати виправлену декларацію, але не більше трьох разів.

Відтак, якщо особа через рік подала декларацію, їй більше подавати фінансовий звіт не треба.

Також чимало дописувачів запитували про можливість створення реєстру осіб, які раніше подавали декларацію як чиновники. Однак «Судово-юридичній газеті» у Національному агентстві з питань державної служби (НАДС) повідомили, що на сьогодні немає інформації щодо його формування.

М. Шевчук. “СЮГ”


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Наша розсилка