російський «Бітрікс24» – це сервіс для організації бізнесу та роботи з клієнтами. Його використовують понад 500 українських компаній, більшість з яких працюють в IT.
Creatio
Платформа з’явилася 2011 року. Її розробляли протягом трьох років, інвестиції в неї склали $3 млн.
Сервіс має декілька продуктів, наприклад, для маркетингу, продажів, роботи з партнерами та клієнтами. Ось що можна робити в цій системі:
- вносити інформацію про клієнтів і бачити всю історію відносин з ними;
- автоматизувати рутинні операції, бачити, чи виконує людина свою роль у проєкті;
- контролювати терміни сплати, постачання та інших зобов’язань, контролювати воронку продажів;
- аналізувати поведінку користувачів на сайті, налаштовувати маркетингові компанії та прописувати сценарії для різних користувачів, робити звіти тощо;
- створити шаблони документів;
- створити портрет клієнта, робити діаграми та звіти;
- користуватися груповим календарем;
- інтегрувати електронну пошту з MS Outlook, автоматизувати розсилку масових персоніфікованих електронних листів з використанням шаблонів.
Система підходить для різних сфер, наприклад, торгівля, державні установи, банки тощо.
Ціна: від 560 грн за одного користувача на місяць.
Perfectum CRM+BRP
CRM-cистема має дві версії: хмарну та коробкову – коли ви встановлюєте забезпечення на власному сервері. Платформа дозволяє:
- вести базу лідів;
- виставляти рахунки та контролювати оплати;
- розбивати бізнес-процеси на етапи для кращого контролю;
- отримувати та відправляти електронні листи в середині системи;
- слідкувати, за який час працівники виконують те чи інше завдання;
- створювати інструкції для команди;
- створювати структуру компанії з ролями всіх працівників тощо.
Для сфер IT, реклами, охорони здоров’я, освіти, послуг, фінансів, роздрібної торгівлі є окремі продукти. У них уже враховані особливості кожної галузі. Наприклад, є окремо система для організації дропшипінгу, а для роздрібної торгівлі – POS-термінал.
Ціна: від 25 тис. грн – одноразовий платіж за коробкову версію або від 1250 грн в місяць – за хмарний сервіс.
OneBox CRM
Платформа підходить для роздрібної торгівлі, бізнесу, який надає послуги та працює у сфері підтримки клієнтів. По суті, це робот, який автоматизує рутинні процеси. Наприклад:
- збирає бази контактів;
- контролює, щоб передзвонили кожному, кому не відповіли;
- робить масові розсилки тощо.
Ще тут можна організувати робочий процес кожного працівника та відстежувати, чи справляється він зі своїми обов’язками.
Можна вибрати як хмарний, так і коробковий варіант.
Ціна: до 1 тис. сутностей, наприклад, контакт, замовлення, операція тощо – безкоштовно. Від $1,99 – за кожну додаткову 1 тис. сутностей на місяць.
NetHunt CRM
Система всередині Gmail, яка підходить для малого та середнього бізнесу. Платформа дозволяє управляти компаніями, працювати з клієнтською базою. Завдяки NetHunt можна відстежувати шлях потенційного клієнта воронкою продажів прямо зі своєї електронної пошти.
Завдяки інтеграції з Google систему можна налаштувати без спеціалістів протягом одного дня.
Ціна: від $24 за користувача на місяць.
SalesDrive
CRM-система для інтернет-магазинів. У ній можна поєднати інструменти для управління рахунками, витратами, розсилання SMS, дзвінки тощо. Тут є інтеграція з «Новою поштою», «Укрпоштою», «ПриватБанком», monobank та іншими сервісами доставляння та банками.
Ще тут можна автоматично вивантажувати каталог товарів і рівномірно розподіляти заявки між менеджерами.
Ціна: від 295 грн за користувача на місяць.
Keepin CRM
Система для малого та середнього бізнесу. Тут можна вести журнал операцій з клієнтом від першого контакту до закінчення роботи з ним. Створити воронку продажів, виставляти рахунки тощо.
Ще на платформі можна вести статистику дзвінків, створювати внутрішній чат, бачити, скільки людей працює в компанії і скільки товарів залишилося на складах тощо.
Є інтеграції з понад 20 українськими брендами, такими як «ПриватБанк», monobank, «Нова пошта», «Алло» та іншими.
Ціна: для одного користувача – безкоштовно, для кожного наступного – 250 грн на місяць.
Asteril CRM
Система, що дозволяє автоматизувати інтернет-продажі. Тут можна вести єдину базу клієнтів і замовлень, відстежувати статус товарно-транспортних накладних, вести фінансовий облік тощо. Ще тут можна створювати декілька чеків на одне замовлення, наприклад, передоплату або післяплату.
Ціна: від 299 грн на місяць.
SendPulse CRM
Безкоштовний SaaS інструмент для малого та середнього бізнесу що дозволяє легко автоматизувати продажі та комунікацію з клієнтами. Ця CRM система є частиною інтегрованої платформи автоматизації маркетингу що включає також:
- Розсилки для email/SMS/мессенджерів/Web Push
- Чатботи
- Лендінги
- Платформу для створення і продажу онлайн курсів
CRM від SendPulse допоможе централізовано управляти процесом продажів та каналами зв’язку, приймати замовлення, контролювати хід угод з покупцями, збирати базу контактів, запускати маркетингові кампанії, створювати воронки продажів, розподіляти звернення клієнтів між менеджерами. Система доступна кількома мовами, включаючи українську. Це стосується як безпосередньо інтерфейсу так і допоміжної документації та служби підтримки що працює цілодобово.