Головна » Бухгалтеру » Консультації » Чи потрібно у разі перейменування вулиці подавати оновлену форму №20-ОПП?
Консультації

Чи потрібно у разі перейменування вулиці подавати оновлену форму №20-ОПП?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Як повідомили у Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області, якщо відбулося перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщений об’єкт оподаткування, то платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування.

У розд. 3 повідомлення за ф. № 20-ОПП зазначається нове місцезнаходження такого об’єкта.

У разі внесення змін до правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору міни, договору дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиць, на яких розташований об’єкт нерухомого майна, та внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку зі зміною назви чи перейменування вулиці, платник податків подає повідомлення за ф. № 20-ОПП протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до Реєстру.

Для суб’єктів господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій та програмні РРО відповідно до законодавства, у разі якщо відбулося перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщено об’єкт оподаткування (господарську одиницю), в якому застосовується РРО та/або ПРРО, повідомлення за ф. № 20-ОПП подається з метою уникнення розбіжностей між відомостями щодо місцезнаходження цієї господарської одиниці.


Поділіться з друзями - підтримайте проект
Мітки