Держоргани інформують

Де дізнатися про хід виконавчого провадження: розʼяснення від Мін’юсту

Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ) розповідає, що аби дізнатись про хід виконавчого првоадження, варто скористатись Автоматизованою системою виконавчого провадження

Саме в автоматизованій системі виконавчого провадження (АСВП) здійснюється реєстрація виконавчих документів, документів виконавчого провадження та фіксуються всі виконавчі дії.

Автоматизована система виконавчого провадження – це комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу.

Вільний та безоплатний доступ до інформації автоматизованої системи виконавчого провадження забезпечує Міністерство юстиції України у мережі на своєму офіційному вебсайті за допомогою індивідуального ідентифікатора доступу.

АСВП доступна можливістю перегляду, пошуку, копіювання та роздрукування інформації (без обмежень та цілодобово).

Інформація містить відомості і про час її розміщення.

Пошук інформації через вебсайт здійснюється за такими параметрами:

  • прізвище, ім’я, по батькові (за його наявності),
  • число, місяць, рік народження боржника – фізичної особи та прізвище, ім’я, по батькові (за його наявності) стягувача – фізичної особи;
  • найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань для юридичної особи – боржника та стягувача;
  •  УНЗР стягувача – фізичної особи, боржника – фізичної особи (за наявності);
  • номер виконавчого провадження.

Отже, Автоматизованою системою виконавчого провадження забезпечується:

  • об’єктивний та неупереджений розподіл виконавчих документів між державними виконавцями;
  • надання сторонам виконавчого провадження інформації про виконавче провадження;
  • виготовлення документів виконавчого провадження;
  • централізоване зберігання документів виконавчого провадження;
  • централізоване зберігання інформації про рахунки органів державної виконавчої служби та приватних виконавців, відкриті для цілей виконавчого провадження;
  • підготовка статистичних даних; реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції та етапів її проходження;
  • передача документів виконавчого провадження до електронного архіву;
  • формування Єдиного реєстру боржників.

Трішки внутрішньої кухні:

Рішення виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби виготовляються за допомогою автоматизованої системи виконавчого провадження. У разі тимчасової відсутності доступу до автоматизованої системи допускається виготовлення документів на паперових носіях з подальшим обов’язковим внесенням їх до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня після відновлення її роботи.

Також АСВП забезпечує автоматизований арешт коштів боржника за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України за погодженням з Національним банком України.

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Малий, середній та великий бізнес: які види підприємств існують в Україні?

Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…

20 години ago

Обязательная страховка для водителя в один клик

Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…

3 тижні ago

Готівкові кредити: для чого їх використовують?

Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…

3 тижні ago

Трейдинг для новичков: советы и рекомендации

Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…

3 тижні ago

Чи буде штраф за однакові номери в податкових накладних

Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…

4 тижні ago

Актуальні запитання – відповіді щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA)

Одеська ДПС надала відповіді на запитання щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA). 1. Яким чином визначати…

4 тижні ago