Держгеокадастр розробив і вже запровадив електронну послугу «Замовлення проведення державної експертизи землевпорядної документації, яка підлягає державній експертизі». Про це розповів заступник директора Департаменту містобудування та архітектури КМДА, начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій.
Можливість подання заяви в електронному вигляді через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через офіційний веб-сайт Держгеокадастру (Публічна кадастрова карта)
«Новий сервіс дозволяє здійснювати замовлення проведення державної експертизи землевпорядної документації в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг (« Е-Сервіси ») і інтегрованих з ним інформаційних систем Держгеокадастру»,
– розповів Тацій.
Він зазначив, що раніше, щоб подати документи на експертизу люди їздили до Києва, в центральний апарат Геокадастр для отримання адміністративної послуги! Тепер з цим покінчено, що не може не радувати.
«Зазначений сервіс доступний для користувачів, які здійснили авторизацію в особистому електронному кабінеті. Таким чином користувач зможе сформувати клопотання (заяву), завантажити файли об’єктів державної експертизи землевпорядної документації для здійснення їх реєстрації, копію документа, що підтверджує внесення замовником державної експертизи плати за проведення державної експертизи (за наявності) »,
– зазначив чиновник.
Новейшие смартфоны требуют особого внимания к их сохранности из-за высокой стоимости и хрупкой конструкции. Качественный…
У світі стрімкої цифрової трансформації бізнесу компанії дедалі частіше відмовляються від традиційної телефонії на користь…
Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до частини 3 статті 39 Закону…
ДПС у Львівській області розповідає, що відносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, регулюються нормами…
Хоча б раз на день кожна людина стикається з рекламою IT. Найбільше її в інтернеті,…
Сервіс покликаний допомогти інвесторам фондового ринку швидко та в зручний спосіб згенерувати документи, необхідні для…