Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Держоргани інформують » ДФСУ запроваджує новий електронний сервіс – обмін РК!
Держоргани інформують

ДФСУ запроваджує новий електронний сервіс – обмін РК!

Поділіться з друзями - підтримайте проект

До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення!

Повідомляємо, що з 16.06.2017:

підписання електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису:

Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer

зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування:

Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer

Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:

1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міндоходів від 29.11.2013 №729).

2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.

3. Електронний документ  надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку SOAP.

4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.

Інструкція з використання програмного забезпечення додається.

ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ


Поділіться з друзями - підтримайте проект
Мітки