У разі якщо користувач втратив (пошкодив) особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки або забув пароль до нього, то він повинен звернутись до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС, в якому отримував електронну довірчу послугу, подавши при цьому заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів (для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа).
Дії користувача при втраті особистого ключа КЕП/печатки
27.01.2022
Вас можливо зацікавить
Наша розсилка
Останні публікації
- Чи треба індексувати зарплату у лютому 2025 року?
- Які правила надання відстрочки для студентів та викладачів?
- З 1 лютого будуть зменшені ліміти на карткові перекази
- Як заповнювати нову форму ТТН: детальна інструкція від Мінрозвитку
- З якої дати діятимуть оновлені форми та зміст фіскальних чеків?
- Чи подавати ФОПам Додаток ЄСВ у складі декларацій за 2024 рік у разі його несплати через “воєнну” пільгу?
- Безопасность интернет-платежей — виды мошенничества и способы защиты
- Податковий агент при виплаті доходу фізособі не утримав ПДФО: хто відповідальний?
- Як платників податків м. Києва розподілено між Центральною, Лівобережною та Правобережною ДПІ?
- Оподаткування закупівлі ліцензій ERP (на прикладі Odoo) в нерезидента: ключові аспекти