Застрахованим особам, які упродовж 12 місяців перед початком відпустки у зв’язку із вагітністю та пологами з поважних причин не мали заробітку, допомога по вагітності та пологах фінансується Фондом соціального страхування України, виходячи з посадового окладу. Сума розраховується з тарифної ставки або її частини, встановленої на день настання страхового випадку.
Зокрема, до поважних причин відносяться:
Допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке компенсує втрату заробітної плати (доходу) за період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та складає 100% середньої заробітної плати (доходу) і не залежить від страхового стажу.
Її сума обчислюється шляхом множення суми середньоденної заробітної плати на кількість днів фактичного перебування у відпустці у зв’язку із вагітністю та пологами. Водночас, місяці розрахункового періоду (з першого до першого числа), в яких застрахована особа не працювала з поважних причин, виключаються з розрахункового періоду.
Таким чином, якщо упродовж розрахункового періоду перед настанням страхового випадку застрахована особа з поважних причин не мала заробітку, середня заробітна плата визначається, виходячи з тарифної ставки (посадового окладу) або її частини, встановленої на день настання страхового випадку.
Окремо зазначимо, що з суми допомоги по вагітності та пологах, яка надається за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, податки та внески не утримуються.
Логістика вантажних перевезень між областями України, незалежно від того, це перевезення меблів чи ж будь-яких…
Право наоскарження висновку моніторингу відповідно до законодавства належить виключно замовнику. Він може брати участь…
Логістика у сфері оптових поставок бензину та дизельного пального є важливою складовою енергетичної інфраструктури, особливо…
Ст. 164 ПКУ встановлено особливості визначення бази оподаткування ПДФО для доходів у негрошовій формі. А…
Ортопедичний матрац – це не просто частина меблів, а важливий елемент здорового способу життя. Якість…
В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як…