ПриватБанк надав корпоративним клієнтам можливість переходу на електронну форму реєстрації податкових накладних.
Клієнти банку можуть створювати податкові накладні, реєструвати в Єдиному реєстрі та обмінюватися ними з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу».
Сервіс безкоштовний як для клієнтів банку, так і для контрагентів – одержувачів накладних.
Накладні, що підлягають реєстрації, можуть імпортуватися з бухгалтерських систем (наприклад, з 1С) і підписуватися за допомогою відповідного електронно-цифрового підпису (ЕЦП) просто в інтерфейсі сервісу.
Ключі ЕЦП акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку надаються клієнтам безкоштовно; підтримуються і поширені в країні сертифікати ЕЦП фіскальної служби.
Для одержувачів накладних, які не користуються «Приват24 для бізнесу» функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там вони зможуть отримати та побачити всі накладні, які виставлені на них через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку.
Детальніше – pb.ua/nds
Матеріал опублікований на правах реклами.
Головне управління ДПС у Запорізькій області нагадує, що згідно з пп. 134.1.1 п. 134.1 ст.…
15 січня ВРУ прийняла у ІІ читанні законопроєкт №5344-д про внесення змін до деяких законів України щодо…
Ножи и ножницы широко применяются в разных сферах, включая строительство и ремонт. Независимо от того…
Сегодня стабильное интернет-соединение — это не просто удобство, а необходимый элемент комфортной жизни. Онлайн-обучение или…
Сьогодні споживачі мають широкий вибір між покупками у великих міжнародних мережах та підтримкою локальних підприємств.…
ДПС в Івано-Франківській області розповідає, що форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків…