На правах реклами

Fondy – платіжний сервіс для українських підприємців

Законодавство незабаром зажадає від підприємців використовувати фіскальні реєстратори, щоб контролювати кожен продаж і угоду. Зафіксовані завчасно дані в подальшому передаються в податкову службу для контролю і проведення розрахунків. Багато хто давно так роблять, але деякі підприємці досі працюють по-старому і нововведення для них є чимось незвичайним.

Але проблема вирішується за допомогою сервісу Fondy. Кожен бажаючий може підключити програмний РРО, після чого всі дії будуть здійснюватися в режимі онлайн. Немає необхідності купувати фізичний реєстратор, витрачаючи на нього великі гроші. Це важливо для тих, хто працює з дому або пропонує послуги в мережі Інтернет. 

Переваги нового сервісу

Всі дії відбуваються в режимі онлайн, виключаючи паперову тяганину. Скориставшись сервісом Fondy, клієнти отримують ряд привілеїв і переважних особливостей. Серед них варто виділити:

  1. Економію ресурсів. Мінімальна вартість самого простого реєстратору 4000 гривень. Не кожен може витратити такі гроші на пристрій. Тим більше в подальшому буде потрібно обслуговування, а це також коштує грошей.
  2. Менше паперів. Чим менше буде використано паперових документів, тим менше помилок допускається. Це захищає підприємці від нарахування штрафних санкцій.
  3. Спрощений формат ведення обліку. Чеки можна відправляти клієнтам на пошту і навіть на месенджери. Це актуально для більшості магазинів, що працюють через інтернет.
  4. Підвищення якості обслуговування. Кожен з клієнтів за лічені хвилини після оформлення замовлення отримує чек, а це підтверджує покупку і є гарантом безпеки для нього.

Держава не рекомендує, а вже вимагає перехід на абсолютно новий формат обліку. Краще заздалегідь захистити себе від проблем і штрафів, подумавши про автоматизацію власного бізнесу.

Принципи роботи сервісу Fondy

Попередньо клієнт здійснює замовлення в магазині. Сервіс Fondy автоматично передає інформацію до державних податкових органів. Після цього клієнт отримує чек або відповідний документ про покупку в електронному вигляді. Підприємець в цьому випадку може лише вести облік, тому що всі дії вчинені за нього.

Перевага даної платформи ще і в тому, що кожен підприємець отримує в підтримку персонального менеджера з можливістю з’ясувати абсолютно будь-які питання і ситуації. У новачків можуть виникнути певні питання або проблеми, а підтримка в цьому випадку вважається хорошим порятунком.

Share
Опубліковано
Buhgalter
Мітки: ПРРО

Recent Posts

Чи треба індексувати зарплату у лютому 2025 року?

Нагадаємо, що стаття 34 Держбюджету-2025 містить три ключові положення: •Індекс споживчих цін для індексації грошових…

2 дні ago

Які правила надання відстрочки для студентів та викладачів?

Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…

6 днів ago

З 1 лютого будуть зменшені ліміти на карткові перекази

Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…

1 тиждень ago

Як заповнювати нову форму ТТН: детальна інструкція від Мінрозвитку

Йдеться про наказ № 1332, яким вносяться зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Документ…

1 тиждень ago

З якої дати діятимуть оновлені форми та зміст фіскальних чеків?

Податківці у підкатегорії 109.10 «ЗІР» зазначили, що наказом Мінфіну від 30.12.2024 №674 «Про внесення зміни до пункту 4…

2 тижні ago

Чи подавати ФОПам Додаток ЄСВ у складі декларацій за 2024 рік у разі його несплати через “воєнну” пільгу?

Податківці у підкатегорії 201.06 «ЗІР» підкреслили, що відповідно до п. 9-19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення»…

2 тижні ago