На правах реклами

Fondy – платіжний сервіс для українських підприємців

Законодавство незабаром зажадає від підприємців використовувати фіскальні реєстратори, щоб контролювати кожен продаж і угоду. Зафіксовані завчасно дані в подальшому передаються в податкову службу для контролю і проведення розрахунків. Багато хто давно так роблять, але деякі підприємці досі працюють по-старому і нововведення для них є чимось незвичайним.

Але проблема вирішується за допомогою сервісу Fondy. Кожен бажаючий може підключити програмний РРО, після чого всі дії будуть здійснюватися в режимі онлайн. Немає необхідності купувати фізичний реєстратор, витрачаючи на нього великі гроші. Це важливо для тих, хто працює з дому або пропонує послуги в мережі Інтернет. 

Переваги нового сервісу

Всі дії відбуваються в режимі онлайн, виключаючи паперову тяганину. Скориставшись сервісом Fondy, клієнти отримують ряд привілеїв і переважних особливостей. Серед них варто виділити:

  1. Економію ресурсів. Мінімальна вартість самого простого реєстратору 4000 гривень. Не кожен може витратити такі гроші на пристрій. Тим більше в подальшому буде потрібно обслуговування, а це також коштує грошей.
  2. Менше паперів. Чим менше буде використано паперових документів, тим менше помилок допускається. Це захищає підприємці від нарахування штрафних санкцій.
  3. Спрощений формат ведення обліку. Чеки можна відправляти клієнтам на пошту і навіть на месенджери. Це актуально для більшості магазинів, що працюють через інтернет.
  4. Підвищення якості обслуговування. Кожен з клієнтів за лічені хвилини після оформлення замовлення отримує чек, а це підтверджує покупку і є гарантом безпеки для нього.

Держава не рекомендує, а вже вимагає перехід на абсолютно новий формат обліку. Краще заздалегідь захистити себе від проблем і штрафів, подумавши про автоматизацію власного бізнесу.

Принципи роботи сервісу Fondy

Попередньо клієнт здійснює замовлення в магазині. Сервіс Fondy автоматично передає інформацію до державних податкових органів. Після цього клієнт отримує чек або відповідний документ про покупку в електронному вигляді. Підприємець в цьому випадку може лише вести облік, тому що всі дії вчинені за нього.

Перевага даної платформи ще і в тому, що кожен підприємець отримує в підтримку персонального менеджера з можливістю з’ясувати абсолютно будь-які питання і ситуації. У новачків можуть виникнути певні питання або проблеми, а підтримка в цьому випадку вважається хорошим порятунком.

Share
Опубліковано
Buhgalter
Мітки: ПРРО

Recent Posts

Як працює логістика у сфері оптових поставок бензину та дизелю

Логістика у сфері оптових поставок бензину та дизельного пального є важливою складовою енергетичної інфраструктури, особливо…

4 дні ago

Чи застосовується підвищуючий коефіцієнт до доходів у негрошовій формі при розрахунку військового збору?

Ст. 164 ПКУ встановлено особливості визначення бази оподаткування ПДФО для доходів у негрошовій формі. А…

3 тижні ago

Як вибрати та купити ортопедичний матрац 160×200: практичний гід

Ортопедичний матрац – це не просто частина меблів, а важливий елемент здорового способу життя. Якість…

4 тижні ago

Масова розсилка SMS для бізнесу

В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як…

4 тижні ago

Як обрати найкращий обмінник?

Найкращий пункт обміну. Критерії та поради при виборі обмінника Коли потрібно обміняти 100-200 доларів, люди…

4 тижні ago

Мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум у 2025 році

У статті 8 Закону «Про Державний бюджет України на 2025 рік» від 14.09.2024 №12000 визначили…

4 тижні ago