У зв’язку із значним збільшенням кількості заяв-розрахунків, поданих страхувальниками для отримання матеріального забезпечення застрахованих осіб до Правобережного відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у місті Києві, заяви-розрахунки в паперовому вигляді з 12 листопада 2020 також приймаються за адресоюм. Київ, пров. Артилерійський, 7-9 (11 поверх, станція метро Берестейська).

Також з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 Фонд соціального страхування України забезпечив можливість страхувальникам (роботодавцям) подавати заяви-розрахунки дистанційно.

Для цього страхувальники (роботодавці) мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір.

Документи подаються із застосуванням електронного підпису/печатки, а клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Як і раніше, заяву-розрахунок можна подати до відділень управління виконавчої дирекції Фонду в м. Києві особисто. Однак, наполегливо радимо на час карантину робити це онлайн, віддавши перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Але навіть, якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок дистанційно, Фонд запровадив безконтактний прийом документів – для цього у відділеннях розташовані спеціальні скриньки.

ФСС

До речі, про скриньки – так вони там реально існують, але звертаємо увагу, що ви маєте покласти ваш пакет документів разом із конвертом, із маркою, та чітко вказати адресу – при наявності помилок – вам буде надіслано поштою повідомлення.

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Податковий агент при виплаті доходу фізособі не утримав ПДФО: хто відповідальний?

ДПС у Луганській області розповідає, що відповідно до підпункту 168.1.1 пункту 168.1 статі 168 ПКУ податковий…

5 днів ago

Як платників податків м. Києва розподілено між Центральною, Лівобережною та Правобережною ДПІ?

Головне  управління  ДПС у  м. Києві інформує, що у зв’язку з внесенням змін до Організаційної структури…

5 днів ago

Оподаткування закупівлі ліцензій ERP (на прикладі Odoo) в нерезидента: ключові аспекти

В умовах стрімкого розвитку технологій і глобалізації бізнесу українські компанії все частіше користуються програмними рішеннями,…

5 днів ago

Логістика вантажних перевезень між областями України

Логістика вантажних перевезень між областями України, незалежно від того, це перевезення меблів чи ж будь-яких…

2 тижні ago

Як оскаржити висновок моніторингу ДАСУ: основні кроки

  Право наоскарження висновку моніторингу відповідно до законодавства належить виключно замовнику. Він може брати участь…

2 тижні ago

Як працює логістика у сфері оптових поставок бензину та дизелю

Логістика у сфері оптових поставок бензину та дизельного пального є важливою складовою енергетичної інфраструктури, особливо…

3 тижні ago