Для зручності платників податків ДФС пропонує користування інструкцією щодо правильності заповнення Таблиці платника податків при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН
ДФСУ нагадує, що при зупинці реєстрації податкової накладної в ЄРПН платник податку має право надати таблицю платника податків, що дозволяє надалі істотно зменшити кількість тих податкових накладних, які будуть заблоковані. Таблиця має містити тільки ті коди УКТ ЗЕД і ті коди КВЕД, які справді відповідають виду діяльності платника, щодо якого зупинена податкова накладна.
Інструкція, наведена ДФСУ, складається з кількох малюнків. Оскільки нормативного акту, який би затверджував порядок складання таблиці, немає, податківці наводять зразки неправильного і правильного її складання. Очевидно, йдеться про найпоширеніші помилки.
З наведених зразків зрозуміло, що помилкою є:
Наприклад, якщо виробник меблів придбав деревину, він не може подати таблицю заздалегідь. Вона подаватиметься не раніше, ніж буде заблокована ПН (або РК) на меблі, виготовлені з цієї сировини. Утім, оскільки система моніторингу ПН/РК має накопичувальний характер, то, як обіцяють податківці, наступного разу блокування ПН на такі меблі за наявності вхідних ПН на таку сировину постачальник не матиме. А якщо раптом і матиме, знову подавати таблицю з тією самою інформацією платнику податку буде не потрібно – в цьому разі він подає пояснення (у формі повідомлення) та копії документів, які підтверджують операції, зазначені у заблокованій ПН/РК.
Якщо йти за прикладом, наведеним вище, то виробник меблів має спочатку окремим рядком показати придбану сировину, а далі окремими рядками — що з неї виготовлялося. Це можна було зрозуміти і в попередніх роз’ясненнях податківців/
При цьому інформація про сировину і готовий продукт в межах кожного здійснюваного платником податку виду діяльності (який зазначається за кодом КВЕД у другій графі таблиці) наводиться за кодами УКТ ЗЕД (для товарів) та за кодами Державного класифікатору продукції та послуг (ДК 016-2010).
Комісія ДФС розглядає таблиці платника податків у найкоротший термін – до 5 днів. Як показує практика застосування, якщо платник подав правильно заповнену ТПП, вона прийнята комісією та надалі такі податкові накладні платника не зупиняються.
Також згодом ДФСУ надала роз’яснення щодо зазначення кодів послуг в Таблиці, яку платник ПДВ подає для розблокування податкової накладної та/або розрахунку коригування. Податківці рекомендують при подальшому складанні податкової накладної/розрахунку коригування зазначати коди послуг, зафіксовані у Таблиці, яка врахована Комісією ДФСУ.
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…