Консультації

Інструкція з подання звітності засобами Електронного кабінету!

Для подання звітності засобами Електронного кабінету користувачу необхідно в приватній частині (особистому кабінеті) вибрати режим «Введення звітності», який надає користувачу можливість створити, редагувати, підписати та надіслати звітність до контролюючих органів. 


У режимі «Введення звітності» в панелі навігації необхідно обрати відповідний фільтр, а саме: Рік, Період та Тип форми. 
За замовчуванням користувач отримує перелік всіх звітів за відповідний звітний період. Звітний період (місяць, квартал чи рік) визначається двома параметрами – роком та місяцем.
  • Всі звіти
  • J(F)01 Прибуток;
  • J(F)02 ПДВ та Акцизний збір;
  • J(F)03 Місцеві платежі;
  • J(F)05 Інші платежі;
  • J(F)06 Ресурсні платежі;
  • J(F)07 Валютні платежі;
  • J(F)08 Рентні платежі;
  • J(F)11 Регіональні звіти;
  • J(F)13 Запити та довідки;
  • J(F)30 Єдиний внесок на загальнообов’язкове соціальне страхування;
  • S01 Фінансова звітність;
  • S02 Фінансова звітність (довідки);
  • S03 Фінансова звітність (запити).

Також верхня панель навігації вікна Введення звітності дозволяє створити та вилучити звіти.

Робота з документами

Звертаємо увагу, що вибраний період Рік 2017 період грудень означає, що для перегляду і створення доступні форми щомісячної звітності за грудень 2017 року, квартальної за 4-й квартал 2017 року і річної за 2017 рік. 
Із запропонованого переліку форм, необхідно вибрати саме ту форму звітності, яка безпосередньо відповідає необхідному звітному періоду.

В панелі навігації режиму Введення звітності обираємо тип форми «J(F)13 Запити» та додаємо документ кнопкою 

Зі списку документів обираємо необхідний (в нашому випадку це J1392001) та обираємо подвійним натисканням лівої клавіші миші:

В наступному вікні в полях Регіон та Район обираємо відповідний територіальний орган ДФС (за замовчуванням встановлено орган ДФС за місцем основної реєстрації), та натискаємо кнопку . Крім того, можна створити звіт на основі уже раніше поданого звіту.

Перегляд поданої звітності

Меню Перегляд поданої звітності надає користувачу електронного кабінету можливість перегляду раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДФС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків.

За замовчуванням користувач отримує перелік всіх звітів, поданих у відповідному звітному періоді. Звітний період (місяць, квартал чи рік) визначається двома параметрами – роком та місяцем. Період Рік  період  означає, що для перегляду і створення доступна місячна звітність за грудень 2017 року, квартальна за 4-й квартал 2017 року і річна за 2017 рік. Змінивши період на Рік  період  користувач отримує можливість створювати і переглядати звітність за січень 2018 року.

За замовчуванням користувачу доступні Всі типи звітів. Для зручності верхня панель навігації у вікні Перегляд поданої звітності дозволяє обмежити звітність за типами:

  • J01 Прибуток;
  • J02 ПДВ та Акцизний збір;
  • J03 Місцеві платежі;
  • J05 Інші платежі;
  • J06 Ресурсні платежі;
  • J07 Валютні платежі;
  • J08 Рентні платежі;
  • J11 Регіональні звіти;
  • J13 Запити та довідки;
  • J30 Єдиний внесок на загальнообов’язкове соціальне страхування;
  • S01 Фінансова звітність;
  • S02 Фінансова звітність (довідки);
  • S03 Фінансова звітність (запити).

Заповнення форми заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів

Більшість полів форми заповнюється системою автоматично. Підсвічені червоним кольором поля є результатом перевірки правильності заповнення документа за допомогою кнопки .

Реквізити публічного договору про визнання електронного документу можна перевірити в режимі Договір про визнання електронних документів відкритої частини електронного кабінету. В цьому режимі опубліковано договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДФС.

Платники, що не мали до 01.01.2018 року укладених з органами ДФС договорів про визнання електронної звітності, та платники, у яких після 01.01.2018 закінчився термін чинності сертифікату ключа керівника, у зв’язку з чим автоматично припинив діяти укладений раніше договір про визнання електронної звітності, для подання звітності в електронному вигляді чи з допомогою електронного кабінету чи будь-якого іншого програмного забезпечення, повинні підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів(форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб, в розділі Введення звітності група звітів «J(F)13 Заяви»).

Без наявності чинного договору про визнання електронної звітності або прийнятої після 01.01.2018 заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів користувачі електронного кабінету можуть створити та подати обмежений перелік звітності:

  • Всі звіти з групи J(F)30 «Єдиний внесок на загальнообов’язкове соціальне страхування»
  • Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб, та форма F1392001 для фізичних осіб з групи звітів «J(F)13 Заяви»)
  • Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (форма S1391101 з групи «S13 Фінансова звітність, запити»)
  • Податкова декларація про майновий стан і доходи громадян (форма F0100210 з групи «F01 Прибуток»)

На відміну від подання звітів з розділів J(F)01 – J(F)13, що потребує наявності чинного договору або прийнятої заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів, передумовою подання фінансової звітності з розділу S01 є Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (форма S1391101 з групи «S13 Фінансова звітність, запити»), яке необхідно створити і надіслати. Створене і підписане в електронному кабінеті Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису за формою S1391101 буде автоматично передане в органи статистики, результати обробки та приймання такого повідомлення будуть доступні в електронному кабінеті серед квитанцій до відповідної заяви.

Звертаємо увагу на те, що нещодавно було значно покращено та наближено до сучасності кабінет платника. Однак деякі зміни можуть бути не зрозумілими. Наприклад, раніше, якщо підприємство використовувало в підписі печатку, то програма автоматично після підпису директора пропонувала другий підпис, тепер для підписання печаткою, потрібно знову поставити галочку у віконечку навпроти обраного документу та натиснути Підписати. Також було додано кнопки Додатково, де тепер можна вилучити підписи для подальшого редагування документу. Для відсилання звітів потрібно після Підпису натиснути Відправити. Раніше відправлялось автоматично, одразу після останнього підпису. Таким чином є більше можливостей для внесення правок в звіти.

Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0-800-501-007.

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Где заказать высокие кроссовки от adidas?

Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…

3 дні ago

Малий, середній та великий бізнес: які види підприємств існують в Україні?

Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…

4 дні ago

Обязательная страховка для водителя в один клик

Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…

3 тижні ago

Готівкові кредити: для чого їх використовують?

Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…

4 тижні ago

Трейдинг для новичков: советы и рекомендации

Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…

4 тижні ago

Чи буде штраф за однакові номери в податкових накладних

Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…

1 місяць ago