Це цікаво

Карантинні “плюшки” роздано, а чи не відберуть?

 Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України (ГНЕУ) висловило зауваження до законопроекту № 4430, які полягають в такому:

  1. Виникає питання щодо доцільності доповнення ПК новими пунктами, за яким контролюючі органи формують Реєстр набувачів одноразової компенсації суб’єктам господарювання витрат, понесених за сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за найманих осіб, оскільки виплата вказаних компенсацій не стосується питань оподаткування.
  1. Виглядає дискусійною пропозиція оновленого п. 59.1 ст. 59 ПК, згідно з яким збільшується загальна сума податкового боргу платника податків з 60 до 180 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (з 1020 до 3060 грн. ), при яких податкова вимога не надсилається (не вручається), а заходи, спрямовані на погашення (стягнення) податкового боргу, не застосовуються (аналогічні умови встановлено й для податкової застави (оновлений п. 89.2 ст. 89 ПК)).
  1. У проекті не передбачено правових наслідків для відповідних суб’єктів господарювання у випадку нецільового використання таких коштів.
  1. Викликає застереження поширення відстрочки до 29 грудня 2021 року сплати податкового боргу на будь-яких фізичних осіб, а не лише на тих платників податків, які реально потребують державної підтримки в умовах карантину, (зокрема, тих, що на сьогодні втратили доходи з об’єктивних причин), тобто, пропонована норма поширюватиметься і на несумлінних платників податків (аналогічне застереження стосується й нових п.п. 23, 24, 529 цього ж підрозділу).
  1. Головне управління звертає увагу на те, що у проекті відсутнє належне обґрунтування граничного розміру боргу, щодо якого пропонується відстрочка, період, на який вона запроваджується, та дата, на яку «формується» борг, – 1 грудня 2020 року, оскільки це може призвести до умисного формування боргу фізичними особами.
  1. ГНЕУ побоюється, що запропоновані норми призведуть до зменшення надходжень місцевих бюджетів. При цьому, надання державою податкових пільг, які зменшують доходи місцевих бюджетів, має супроводжуватися наданням додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на компенсацію відповідних втрат доходів місцевих бюджетів (ст. 103 Бюджетного кодексу України).
  1. На думку ГНЕУ виглядає незрозумілим підхід щодо встановлення вказаної пільги саме на конкретний період – «грудень 2020 року та січень –травень 2021 року», а не на період карантину, як це наразі передбачено чинними положеннями ПК. 
Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Где заказать высокие кроссовки от adidas?

Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…

2 дні ago

Малий, середній та великий бізнес: які види підприємств існують в Україні?

Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…

3 дні ago

Обязательная страховка для водителя в один клик

Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…

3 тижні ago

Готівкові кредити: для чого їх використовують?

Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…

4 тижні ago

Трейдинг для новичков: советы и рекомендации

Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…

4 тижні ago

Чи буде штраф за однакові номери в податкових накладних

Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…

4 тижні ago