Український бізнес зараз знаходиться в активному пошуці альтернативній заміні популярної російської CRM-системи Бітрікс24. Я вже писав огляди Perfectum CRM, SalesDrive та CRM-модулю Odoo, а зараз надійшла черга до ще одного українського продукту – KeyCRM. Тож як кажуть деякі популярні блогери – робіть собі чайок та бутерброди, попереду нас чекає знайомство ще з одною CRM-системою. Огляд я як завжди буду писати з точку зору користувача, який в перший раз зайшов в систему і намагається в ній розібратися. Так як я вже бачив не одну таку систему – думаю, що мені не доведеться звертатися до документації, як доступна за посиланням.
Ну і для початку трохи зведеної інформації про продукт.
Довідкова інформація
Назва — KeyCRM
Сайт — https://ua.keycrm.app/
Основне призначення — CRM-система
Рік заснування — 2019
Кількість користувачів — невідома
Розташування ПЗ — хмара
Вартість — різноманітна (від 19 $ на місяць). Деталі на сайті — https://ua.keycrm.app/pricing
Історія заснування KeyCRM дуже схожа з іншими подібними IT продуктами. Одного прекрасного дня Андрій Гадай, який був власником інтернет-магазину і заодно програмістом, вирішив створити CRM-систему, яка б могла закрити питання, з якими він стикнувся на практиці і які на той час не закривали інші подібні рішення. І він зі своїм колегою Дмитром приступив до створення такого продукту. А що вийшло в результаті – зараз дізнаємося.
В KeyCRM ви можете створити для себе базу в пару кліків і при цьому можете нею користуватися безкоштовно до 30 днів. Зареєструватися та створити базу для себе можна за посиланням. На наступний день вам може подзвонити служба підтримки і запропонувати свою допомогу. Після реєстрації вам з певною періодичністю на пошту будуть надходити листі від засновника компанії в яких будуть описані можливості системи та надаватися посилання на документацію з описом налаштувань. Я такі повідомлення не дуже люблю, але для реальних користувачів вони можуть представляти цінність, адже дозволяють краще дізнатися про можливості рішення.
Після реєстрації та отримання пароля на пошту можна вже заходити в систему. І перше що ви побачите буде вікно, де будуть відображатися ваші замовлення. В мене воно поки, що пусте, але по мірі того як я буду щось робити – там буде щось з’являтися).
Зверху находиться строка пошуку в тому розділі де ми зараз знаходимось. Ось в принципі все що є, але хіба потрібно більше? Все досить зрозуміло та лаконічно.
В меню “Мій профіль” ми можемо перемкнути тему на світлу, змінити мову інтерфейсу, відредагувати дані про себе (ім’я, прізвище, телефон,e-mail), є можливість змінити пароль та можна вийти із системи.
В меню “Стан рахунку” можна переглянути поточний баланс, історію платежів та зробити оплату (поповнити баланс).
В меню Допомога можна зв’язатися зі службою підтримки різноманітними способами або перейти в довідкову систему.
В цьому меню містяться налаштування системи і їх тут досить багато. Давайте коротко пройдемося по ключовим налаштуванням.
В підменю “Основні” можна змінити назву компанії, додати логотип та змінити країну та часовий пояс.
В підменю “Джерела” ви можете вказати з яких зовнішніх джерел до вас будуть надходити замовлення, звідси ж можна перейти до інструкцій для підключення до популярних різноманітних платформ (Розетка, OLX, Prom, WordPress і т.д.)
В підменю “Комунікації” ви можете підключити телефонію (Binotel, Phonet, Ringostat та інші), налаштувати месенджери (боти). Як на перший погляд, робиться все просто, але можуть бути нюанси – на практиці я перевіряти не буду.
В підменю “Воронки” можна налаштувати під себе воронку продажів.
В підменю “Замовлення” є багато чого, адже замовлення є центральним об’єктом в системі і все крутиться навколо них. Зокрема тут ми можемо налаштувати права доступу та видимості полів замовлень та товарів.
В підменю “Товари” на мене чекав сюрприз. Є окремі налаштування для списання товарів зі складу та Виробництва (цікаво як воно виглядає).
В підменю “Доставка” можна налаштувати та підключити різноманітні служби доставки (вітчизняні і не тільки).
В підменю “Фінанси” можна підключити сервіс оплати та ПРРО Checkbox, вказати типові статті витрат.
І нарешті, в підменю “Додатково” ви можете додати кастомні поля на основні об’єкти в системі, що іноді може бути потрібно. Також тут можна додати трохи автоматизації в системі і налаштувати тригери (виглядає цікаво і чимось схоже на base automation в Odoo).
Фуух, нарешті пройшовся по підменю – це було потрібно для того, щоб ви зрозуміли, які можливості має система. Далі повинно бути цікавіше :)
Переходимо вже безпосередньо до процесу роботи користувача в системі. І почнемо ми зі створення ліда. Створити його можна в меню Продажі\Воронки.
Сама форма ліда досить мінімалістична: звідки від надійшов, ім’я покупця, яким товаром цікавиться, замітка та статус воронки продажів. Ліди наскільки я зрозумів можуть надходити з різних джерел, потім їх менеджер бере в роботу і працює з ним.
Якщо лід зіграв, то він підтверджується і по ідеї він повинен трансформуватися в замовлення. Але в мене цього не сталося, напевно щось не те з налаштуваннями.
Переходимо до замовлення. Виглядає воно ось так:
Як бачимо, тут міститься уся необхідна менеджеру інформація про замовлення. По ходу обробки замовлення менеджер може міняти його статус, додавати оплату, вказувати яку службу доставки захтів клієнт, вести з ним переписку тощо.
Також в меню Продажі знаходиться довідник покупців, історія дзвінків та журнал платежів.
В меню “Чати” можна обробляти звернення ваших клієнтів з різних месенджерів в єдиному вікні. Виглядає це ось так:
На даний момент вже є інтеграції з Інстаграм, Телеграм, Viber, Facebook Messenger (+Facebook Leads), повідомлення з Розетка та ОЛХ. Фішкою KeyCRM є зведення спілкування в єдине вікно і для деяких компаній це може бути визначальним фактором при виборі CRM-системи.
В меню “Завдання” можна створювати різного роду активності. Якщо ви хочете, щоб завдання було прив’язано, наприклад до замовлення – краще його створювати звідти. Воно тут теж з’явиться.
В меню “Каталог” знаходиться все, що пов’язано з товарами. Їх каталог, інформація про їх рух та залишки. Все досить примітивно, але це ж не повноцінна облікова система чи ERP. Товар оприбутковується на підставі прибуткової накладної, списується при переміщенні замовлення на статус, який задається в налаштуваннях. Інформацію про рух товарів та залишки можна побачити у відповідних пунктах меню. Повноцінного виробництва тут немає (я б здивувався якщо було б).
Тут як ви вже здогадалися знаходяться різноманітна звітність та дашборди.
Можна подивитися узагальнену інформацію (скрін вище), а також окремо аналітику по воронках, чатам, замовленням, товарам та фінансам.
І наскільки я зрозумів, користувач не може додавати на ці дашборди свої звіти, та вони напевно тут і непотрібні.
KeyCRM, як і інші подібні продукти, є простою і зрозумілою для користувача CRM-системою. По функціоналу вона мало чим відрізняється від інших подібних рішень на ринку, але це пов’язано з тим які вона розв’язує задачі і якщо вам потрібна проста та зрозуміла CRM-система, то можете на неї звернути увагу. І як каже SalesDrive у своїй рекламі, що він є кращою альтернативою KeyCRM, але я би сказав, що вона є рівнозначною . Хоча мені здається, що KeyCRM є трошки кращою і мені вона сподобалася більше. Хоча о смаках не сперечаються. Тож уважно вивчайте наявні на ринку рішення і вибирайте для себе те, яке буде вирішувати самі ваші задачі.
Якщо ви хочете випробувати KeyCRM на практиці – реєструйтесь за посиланням.
Джерело: Блог консультанта
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…