До ВРУ народним депутатом А. Дубінський подано Законопроект №2208 “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження загальнодержавного збору на розвиток спорту”
Мета і благородна, і корисна: у всіх є діти, всі діти мають бути чимось зайняті поза школою – така чудова ініціатива!
Але це знову коштом громадян….
Як зазначено у поданні, незважаючи на зазначені обсяги фінансування галузі ( а це передбачено близько 3,7 млрд. грн на 2019 рік), масовий спорт в Україні не розвивається, насамперед, серед дітей та дорослих внаслідок поширеної практики платності відвідування зайнять спорту.
Проектом Закону пропонується запровадити загальнодержавний збір на розвиток спорту для створення додаткових джерел фінансування розвитку спорту да забезпечити дієвий контроль за сплатою цього збору.
Після спрощення здійснення валютно-обмінних операцій в лютому 2019 року окремі банки запровадили онлайн покупу іноземної валюти. Тому запровадження збору на розвиток спорту з операцій з купівлі іноземної валюти у готівковій формі стимулюватиме громадян та суб’єктів господарювання здійснювати операції з продажу та/або купівлі іноземних валют в онлайн режимі у безготівковій формі без відвідування фінансових установ, їх структурних підрозділів та пункті в обміну валют.
Тобто, пропонується запровадити податок на готівкові валюто-обмінні операці, тобто на ты заощадження громадят, котрі люди потроху сдають?
Далі крокоємо законопроектом
Законопроектом також передбачено встановлення відповідальності платників збору за здійснення операцій з купівлі іноземної валюти у готівковій формі без видачі розрахункових документів.
Тобто законопроектом запроваджується нова форма звітності із нововведеного сбору.
Платники збору подають до 20 числа місяця, що настає за звітним, до контролюючих органів декларацію (звіт) про нарахування та сплату збору на розвиток спорту при здійсненні операцій з купівлі іноземної валюти у готівковій формі за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
Крім того, вводиться відповідальність за ненадання першого примірника квитанції платникам сбору, в розмірі 100% від валюто-обмінної операції.
У результаті прийняття і реалізації норм проекту Закону, на думку депутата, буде досягнуто таких позитивних результатів:
Тобто, простими словами – для фінустанов, небанківсикх установ, котрі мають ліцензію на валюто-обімінні операції це нова звітність та відповідальність.
Для громадян – це додаткове податкове навантаження. Не просто додаткове, а подвійне, котре придумали зробити на ті заощадження, котрі люди примудрились скласти з тих коштів, котрі заробили і з котрих вже було сплачено податки.
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…
Одеська ДПС надала відповіді на запитання щодо формування стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA). 1. Яким чином визначати…
У разі здійснення операцій з постачання товарів у рахунок оплати праці працівників у рядку «Індивідуальний…