Головна » На правах реклами » Масова розсилка SMS для бізнесу
На правах реклами

Масова розсилка SMS для бізнесу

Поділіться з друзями - підтримайте проект

В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як короткі текстові повідомлення часто забувають, і дарма. Адже SMS це універсальний метод комунікації з аудиторією, короткі текстові повідомлення можна доставити на будь-який телефон, навіть без доступу до інтернету. Проте це не єдина перевага розсилки коротких текстових повідомлень. 

Чому варто оформити СМС розсилку? 

Розсилка коротких текстових повідомлень виконує багато задач, тож допомагає закрити одразу декілька потреб бізнесу. Зокрема, масова розсилка SMS допомагає: 

  • сповіщати аудиторію про оновлення асортименту, проведення акцій на товар перед стартом нового сезону, персональні пропозиції, відкриття нових магазинів; 

  • здійснювати додаткові продажі — в такому разі повідомлення має містити інформацію про товар, котрий може доповнити поточні покупки; 

  • сповіщати покупців про статус замовлення — успішну оплату, термін доставки, пересилати номер транспортної накладної; 

  • залучення трафіку на сайт чи сторінки соціальних мереж; 

  • підвищити лояльність та впізнаваність бренду — для цього в повідомленнях потрібно використовувати альфа-ім’я.

Серед ключових переваг розсилки смс варто назвати: 

  • швидкість доставлення та прочитання — SMS доставляється на телефон за кілька секунд, на прочитання абонент витрачає декілька хвилин; 

  • гарантія отримання — користувач може не бути під’єднаним до інтернету чи користуватися месенджером, щоби отримати ваше повідомлення; 

  • вищий шанс прочитання, адже користувачі частіше одразу читають повідомлення, аіж електронні листи на смартфоні; 

  • доступна вартість розсилки; 

  • зручний формат — повідомлення вміщують до 160 символів латиницею та до 70 символів кирилицею, що дозволяє лаконічно подати важливу інформацію. 

Як вірно налаштувати розсилку коротких повідомлень? 

Важливою умовою успішної розсилки є її правильне оформлення, найперше — це вибір альфа імені, за яким клієнтам легко впізнати бренд. Якщо назва компанії надто довга, її потрібно скоротити до бажаної кількості символів. 

Не варто розсилати повідомлення всім контактам із бази, котру ви придбали в інтернеті. Це лише знизить лояльність до вашого бренду. Згідно закону про захист персональних даних, користувач повинен дати дозвіл на надсилання додаткової інформації. Отримати такий дозвіл досить просто, проте для цього потрібно витратити певні зусилля. Наприклад, на сайті можна розмістити форму, заповнення якої надає згоду на надсилання додаткових пропозицій. 

Не варто формулювати повідомлення латиницею, в намаганні вмістити всю потрібну інформацію. Українські слова, записані латинкою, важко читаються, тому знижують лояльність клієнта до компанії. Краще ретельно продумати текст повідомлення, щоби він був коротким, змістовним, та заповненим кирилицею. 

Повідомлення потрібно сформулювати таким чином, щоби клієнт перейшов за посиланням, купив товар чи завітав до магазину. Звертатися до клієнта найкраще за іменем, або ж друже чи приятелю — якщо такі звертання в дусі tone of voice бренду.

Переваги оформлення розсилки в SMS Club 

Після реєстрації в особистому кабінеті SMS Club ви зможете створити розсилку дуже легко та просто. Інтерфейс кабінету розроблено з урахуванням досвіду та побажань користувачів.

Які переваги при реєстрації в SMS Club ви отримуєте: 

  • швидке та зручне підключення по API; 

  • стабільна робота системи, навіть при надсиланні 3000 повідомлень в секунду; 

  • формування автоматичних повідомлень-привітань із днем народження; 

  • перегляд звітів, відстежування ефективності розсилки у реальному часі; 

  • формування таргетованої розсилки для отримання максимальної конверсії. 

Також можливо підключити опцію каскадних повідомлень — надсилання розсилки Viber, а також дублювання коротких текстових повідомлень, якщо інформація не надійшла на месенджер.

Працівники команди SMS Club завжди раді допомогти у всіх питаннях, пов’язаних із формуванням масових розсилок.

Приклад зображення для блогу


Поділіться з друзями - підтримайте проект