Слідом за верифікацією виплат житлових субсидій Мінфін наказом від 25.02.2021 р. № 123 затвердив Методику здійснення верифікації виплат по безробіттю. Таку верифікацію здійснюють шляхом порівняння даних про безробітних осіб – отримувачів виплат по безробіттю, що були надані Державним центром зайнятості, та інформації суб’єктів надання інформації.
Для здійснення верифікації виплат по безробіттю використовується інформація, одержана від суб’єктів надання інформації, зокрема від:
-
Державної податкової служби України (щодо достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків, доходів, нарахованих фізичній особі податковим агентом, та/або доходів, отриманих самозайнятими особами, а також річного доходу, задекларованого фізичною особою в податковій декларації про майновий стан і доходи, дати прийняття на роботу та дати звільнення з роботи);
-
Міністерства внутрішніх справ України (щодо викрадених (втрачених) та недійсних паспортів громадянина України; інформації про серію (за наявності), номер та дату видачі паспорта громадянина України);
-
Міністерства юстиції України (щодо відомостей про смерть фізичної особи, державну реєстрацію фізичної особи – підприємця);
-
Міністерства соціальної політики України (щодо отримання реципієнтом державної допомоги);
-
Міністерства освіти і науки України (щодо навчання реципієнтів для здобуття вищої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти за денною формою навчання);
-
Пенсійного фонду України (щодо отримання реципієнтом пенсії за віком, пенсії за вислугу років, пенсії за віком на пільгових умовах, відомостей про сплату ЄСВ).