Головна » Бухгалтеру » Консультації » Мін’юст оновив декілька форм заяв у сфері держреєстрації бізнесу
Консультації

Мін’юст оновив декілька форм заяв у сфері держреєстрації бізнесу

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

Із 11.07.2021 року діє наказ Мінфіну від 19.03.2021 р. № 163, яким затверджено Положення про форму та зміст структури власності.

Структура власності являє собою офіційний документ, який для встановлення кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи в обов’язковому порядку надають держреєстратору. Його готують в довільній формі та у вигляді схематичного зображення.

Зразки складання схематичного зображення структури власності оприлюднено за посиланням на офіційному вебсайті Мінфіну.

Водночас Закон № 361-IX зобов’язав всі раніше зареєстровані юрособи подати держреєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності протягом 3 місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Цей термін триватиме із 11 липня до 11 жовтня 2021 року.

Цим Законом також зобов’язали підтримувати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності в актуальному стані, оновлювати її та повідомляти держреєстратора про зміни протягом 30 робочих днів з дня їх виникнення, та подавати держреєстратору документи, що підтверджують ці зміни.

Мінюст наказом від 29.06.2021 р. № 2320/5 затвердив оновлені:

– форму 2 “Заява щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади)”;

– форму 4 “Заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування”;

– форму 6 “Заява щодо підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи”.

Наказ набирає чинності з 11.07.2021 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.

 

ЮрЛіга


Поділіться з друзями - підтримайте проект