Держоргани інформують

​На Урядовому порталі опубліковано Постанову щодо подальшої роботи системи ризиків з ПДВ

3 березня на Урядовому порталі опубліковано Постанову № 117 щодо подальшої роботи системи ризиків з ПДВ, яку було схвалено Урядом 21 лютого 2018 р.

У чому суть?

У грудні 2017 року роботу системи ризиків з ПДВ було зупинено для того, щоб напрацювати узгоджене рішення, яке не нестиме значних ризиків для всіх сегментів бізнесу і водночас буде ефективним інструментом боротьби зі схемами з розкрадання ПДВ.

Мінфін спільно з Державною фіскальною службою напрацювали та узгодили рішення щодо подальшої роботи системи ризиків з ПДВ, яке було оприлюднено для публічного обговорення. Усі зацікавлені сторони мали змогу надсилати свої пропозиції, які потім враховувалися у проекті Постанови.

Додаткова інформація про проект Постанови

Проект Постанови передбачає наступні зміни:

  • Для зменшення випадків зупинки реєстрації податкових накладних встановлюється «відсікаючий критерій» 3% та поріг обсягу постачання за місяць у розмірі 500 тис.грн;
  • Раніше узгодження критеріїв оцінки тривало деякий час, що давало змогу деяким платникам користуватися фіктивним кредитом. Пропонується, щоб для оперативного реагування ДФС встановлювала критерії оцінки ризиків. Аби забезпечити прозорість цього процесу, ДФС повинна попередньо узгоджувати ці критерії з Міністерством фінансів та публікувати на офіційному сайті.
  • Для малого та середнього бізнесу запроваджуються показники позитивної податкової історії. Податкові накладні з ризиковою операцією по платниках з позитивною податковою історією зупинятися не будуть.
  • Запроваджується електронний реєстр зупинених податкових накладних, в якому платник в онлайн режимі зможе знайти інформацію щодо розгляду та статусу зупинених податкових накладних. Це рішення зробить процес прозорішим.
  • Для оперативності розгляду пояснень та документів передбачається створення комісій на регіональному та центральному рівні. Прийняті рішення комісій регіонального та центрального рівнів набувають чинності після реєстрації їх в електронному Реєстрі зупинених податкових накладних.
  • Якщо рішення Комісій не зареєстровані протягом семи робочих днів, зупинена податкова накладна/ розрахунок коригування реєструється в автоматичному режимі.
  • Допрацьована форма рішення про відмову в реєстрації. Зокрема, в рішенні буде зазначатися чітка вмотивована підстава відмови. У випадку ненадання та/або надання документів, які складені з порушенням законодавства, у формі буде зазначатися конкретний документ, якого це стосується.
  • Врегульовується питання реєстрації ПН/РК для платників, по яких до 01.12.2017 року було зупинено ПН/РК та не подано пояснень та документів.

Ознайомитись із текстом документу можна тут

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Где заказать высокие кроссовки от adidas?

Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…

3 дні ago

Малий, середній та великий бізнес: які види підприємств існують в Україні?

Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…

4 дні ago

Обязательная страховка для водителя в один клик

Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…

3 тижні ago

Готівкові кредити: для чого їх використовують?

Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…

4 тижні ago

Трейдинг для новичков: советы и рекомендации

Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…

4 тижні ago

Чи буде штраф за однакові номери в податкових накладних

Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…

1 місяць ago