Головна » Бухгалтеру » Новини законодавства » Ініціативи законотворців » Нові стандарти бухобліку – нова фінзвітність?
Ініціативи законотворців

Нові стандарти бухобліку – нова фінзвітність?

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

Вже з 01 січня 2018 року всі підприємства України мають реальний шанс перейти на міжнародні стандарти ведення бухгалтерського обліку. Принаймі, подання фінзвітності з 2019 року вже може відбуватися за новими стандартами, міжднародними. Так як Законопроект намагається наблизити нас до європейської системи, запропонований Н.П. Южаніною – є всі шанси на найшвидше його прийняття та набуття чинності.

Законопроект № 4646-Д від 16 червня 2017 року, котрий вже вручений профільному комітету на розгляд, пропонує нести зміни до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”

  • визначити, що незначні недоліки, виявлені в первинних документах, які не будуть підставою для невизнання господарської операції.
  •  підприємства для цілей бухобліку пропонують поділити на 4 види: мікропідприємства, малі, середні та великі підприємства. Класифікація проводиться на основі балансової вартості активів, чистого доходу і середнього кількості співробітників на підприємстві. Пропонується нові критерії оцінки (грошовий еквівалент) балансової вартості активів на дату балансу підприємств:
  1. мікро – балансова вартість активів — до 350 тис. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — до 700 тис. євро; середня кількість працівників — до 10 осіб.
  2. малі – балансова вартість активів — до 4 млн. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — до 8 млн. євро; середня кількість працівників — до 50 осіб.
  3. середні – балансова вартість активів — до 20 млн. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — до 40 млн. євро; середня кількість працівників — до 250 осіб.
  4. великі – балансова вартість активів — понад 20 млн. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — понад 40 млн. євро; середня кількість працівників — понад 250 осіб.
  • встановити вимоги до кандидатів на посаду головного бухгалтера на підприємствах, які становлять суспільний інтерес. Зокрема, їм зможе стати особа, яка має повну вищу економічну освіту, стаж роботи на посаді бухгалтера, аудитора або ревізора не менше 3 років, без непогашеної або не знятої судимості за злочини проти власності або в сфері госпдіяльності.  
  •  удосконалити порядок подачі і опублікування фінансової звітності. Так, підприємства, які застосовують міжнародні стандарти фінзвітності, зможуть подавати її в єдиному електронному форматі.
  •  зобов’язати підприємства  надавати свою    фінансову звітність за запитами фіз- і юросіб.
  • можливість переахунку , “на вимогу”,  податкової звітності у валюту

Детальніше ознайомитись із проектом можна тут


Поділіться з друзями - підтримайте проект