Ведення обліку в магазині одягу має бути легким, саме тому в Україні для цього була розроблена платформа для автоматизації Skynum. Головними перевагами системи Скайнум є:
можливість ведення обліку у різних валютах;
каса і підключення програмного РРО;
створення власного інтернет-магазину через конструктор або інтеграція вже наявного;
налаштування програм лояльності та клієнтської бази;
легкість підключення та адаптації під різні типи бізнесів – власний бренд, магазин або ательє;
доступна служба підтримки клієнтів.
Платформа Skynum – це українська облікова програма, котра дозволяє в одному місці налагоджувати всю роботу по продажах і складському обліку одягу. Широкий та потужний функціонал дозволяє максимально охопити всі потреби. Наприклад, ви можете вести облік в будь-якій валюті, що зручно для бізнесів, які закуповують товар в іноземній валюті або ж масштабуються закордоном.
В цій статті ми розберемо, які базові функції є в Skynum та в чому ж її перевага над іншими системами складського обліку.
Автоматизація складського обліку на платформі Skynum є зручним рішенням, яке значно спростить роботу вашого магазину одягу.
В системі підтримується весь процес внутрішнього переміщення товарів – від надходження товарів до їх реалізації або списання. При цьому кожна дія підкріплюється відповідним документом, котрий можна зберегти в електронному вигляді або ж роздрукувати.
Робота з переміщеннями проста та зрозуміла завдяки стандартизованому та універсальному вигляду документів. Ось так, наприклад, виглядає документ «Надходження від постачальника»:
На основі будь-яких поступлень, переміщень та витрачань оновлюються актуальні залишки, змінюються обороти та формується статистика. Усі ці процеси є автоматизовані завдяки партійному обліку, тому вам не потрібно рахувати самостійно.
Платформа Skynum підтримує роботу з модифікаціями – колір, розмір, назву колекції, що є дуже зручно при веденні складу та продажів.
Крім того, Скайнум не має обмежень за кількістю складів та магазинів. Маєте декілька магазинів або ж цілу мережу? Не хвилюйтесь, незалежно від місцерозташування ваших торгових точок система дозволяє працювати разом з ними без зайвих труднощів.
Другий важливий момент – реалізація товарів за допомогою платформи. Cкладський облік – це звісно добре, але що на рахунок продаж?
Skynum дозволяє проводити продажі двома способами – через товарну накладну на платформі або через робоче місце продавця Скайнум.Каса. При цьому немає значення, яким чином ви проводите продаж, адже в результаті списання товару зі складу та оновлення залишків проводиться в будь-якому випадку.
На платформі можна спершу прийняти замовлення від клієнта, що дозволяє попередньо забронювати товар. В такому випадку заброньований одяг буде у резерві і ви не зможете його продати комусь іншому.
Далі на основі замовлення ви матимете можливість згенерувати товарну накладну, в якій вже буде наявна інформація вказана при замовленні. Це дозволяє вам зекономити час.
Крім того, замовлення можна приймати з Інтернет-магазину, якщо він у вас є. В Skynum ви можете самостійно за допомогою конструктора створити свій власний Інтернет-магазин або ж скористатись інтеграцією з наявним інтернет-магазином. Таким чином онлайн та офлайн бізнес буде працювати в комплексі.
Скайнум.Каса – це зручний вибір для тих, хто має офлайн-магазини. Ваші продавці з легкістю освоять просту систему продажу. В Скайнум.Каса простий та інтуїтивний інтерфейс, тому касири без зайвих питань зможуть перевірити наявність певного розміру або кольору товару на складі. Також через касу можна здійснити повернення, службові видачі або внесення.
Усі проведені операції фіксуються в обліковій системі Skynum, тому ви зможете отримати документи продажу або повернення.
А ще в Скайнум.Каса одночасно можна відкривати декілька змін. Наприклад, ви зможете створити в одній точці продажу декілька кас або ж запустити касу по різних магазинах.
До речі, на платформі Skynum є можливість продавати не тільки закуплені товари, але й вироблені самостійно. Для цього існує облік виробництва одягу, котрий забезпечує автоматизацію від процесу закупки матеріалів до кінцевого розрахунку собівартості та продажів.
Взаємодія з клієнтами – це основа збільшення покупок та підвищення середнього чека. Саме завдяки програмам лояльності ви можете зробити своїх покупців постійними.
Для магазину одягу створення власних програм лояльності – важлива потреба, адже існує безліч способів залучення клієнтів.
На платформі Skynum можна підключити усі базові програми лояльності. Наприклад, для постійних покупців ви можете налаштувати бонусну систему з можливістю розрахуватись бонусами надалі.
Також при продажі одягу неможливо обійтись без сезонних знижок. Ви можете їх з легкістю налаштовувати під різні товари, терміни або навіть для різних груп покупців.
В результаті ваші клієнти будуть задоволені таким підходом, а ви зможете створити власну клієнтську базу з інформацією про покупців.
Skynum завдяки гнучким налаштуванням ідеально адаптується під ваш бізнес та дозволить виробляти та реалізовувати одяг з легкістю. Крім того, ви значно зекономите час на відсутності постійних розрахунків.
В даній статті ми розібрали переваги роботи з українською програмою skynum для бренду одягу. Це дуже зручно в одній програмі вести весь облік в різній валюті, продажі і навіть виробництво.
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…