КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 12 травня 2004 р. N 601
Київ
Про затвердження Порядку технічного обслуговування
та ремонту реєстраторів розрахункових операцій
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 21 ( 21-2016-п ) від 20.01.2016
N 496 ( 496-2018-п ) від 13.06.2018 }
Відповідно до статті 12 Закону України “Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського
харчування та послуг” ( 265/95-ВР ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
Прем’єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 травня 2004 р. N 601
{ У тексті Порядку слова “орган державної податкової служби” в
усіх відмінках замінено словами “територіальний орган ДФС”
у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 21
( 21-2016-п ) від 20.01.2016 }
Загальні питання
Для цілей цього Порядку також використовуються такі терміни:
введення в експлуатацію – роботи з технічного обслуговування
реєстратора розрахункових операцій (далі – реєстратор), пов’язані
з підготовкою його до експлуатації (вхідний контроль, регулювання,
усунення виявлених несправностей) відповідно до експлуатаційних
документів виробника або постачальника (далі – експлуатаційні
документи), а також введення обов’язкових реквізитів чека,
фіскального номера користувача та переведення реєстратора у
фіскальний режим роботи;
гарантійний ремонт – ремонт належним чином введеного в
експлуатацію реєстратора, що перебуває на технічному
обслуговуванні в центрі сервісного обслуговування і вийшов з ладу
у період гарантійного строку експлуатації не з вини користувача;
гарантійний строк експлуатації – строк служби, протягом якого
виробник (постачальник, продавець, центр сервісного
обслуговування) виконує гарантійні зобов’язання щодо технічного
обслуговування та ремонту реєстратора;
гарантійний строк зберігання – строк, протягом якого
параметри та характеристики реєстратора не повинні погіршуватися
за умови дотримання вимог експлуатаційних документів щодо його
зберігання і який обчислюється від дати виготовлення реєстратора
до дати, визначеної виробником;
післягарантійний ремонт – ремонт належним чином введеного в
експлуатацію реєстратора, що перебуває на технічному
обслуговуванні в центрі сервісного обслуговування і вийшов з ладу
у період після закінчення гарантійного строку експлуатації;
строк служби – строк, протягом якого виробник (постачальник)
гарантує працездатність реєстратора, у тому числі комплектувальних
виробів та його складових частин, збереження інформації у
фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог
експлуатаційних документів;
технічне обслуговування – комплекс робіт, передбачених
експлуатаційними документами, які виконуються з метою підтримки
працездатності реєстратора.
Виконання зазначених робіт іншими особами або центрами
сервісного обслуговування без укладення з користувачами
відповідних договорів забороняється.
{ Пункт 5 в редакції Постанови КМ N 496 ( 496-2018-п ) від
13.06.2018 }
{ Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 21
( 21-2016-п ) від 20.01.2016, N 496 ( 496-2018-п ) від
13.06.2018 }
назва моделі (модифікації), сфера застосування та версія
внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром
реєстраторів розрахункових операцій);
номер реєстратора;
дата виготовлення;
гарантійні зобов’язання виробника (постачальника), у тому
числі гарантійний строк зберігання та гарантійний строк
експлуатації реєстратора;
строк служби реєстратора;
складові частини реєстратора згідно із сертифікатом
відповідності та конструкторсько-технологічною документацією
виробника;
комплект поставки;
зазначення місць встановлення:
пломб (засобів контролю) на корпусі (блоках) реєстратора;
пломб виробника на фіскальному блоці з детальним їх описом;
відмітка щодо проведення повірки (якщо реєстратор є засобом
вимірювальної техніки або містить складові частини, що належать до
таких засобів);
кількість груп з оподаткування, у тому числі з від’ємним
підсумком;
максимальна кількість описів товарів, які можуть бути
занесені до оперативної пам’яті фіскального блока у процесі
програмування;
швидкість друкування чекової (контрольної) стрічки;
ширина і тип чекової (контрольної) стрічки, кількість
символів, призначених для друкування найменувань товарів у чеку;
діапазон робочих температур;
перелік зовнішніх пристроїв, які відповідно до
експлуатаційної документації можуть працювати у складі, під
управлінням або разом із реєстратором, і портів, до яких кожен з
них може бути підключений;
інші параметри (характеристики).
Паспорт (формуляр) повинен мати окремі розділи для внесення
даних щодо введення реєстратора в експлуатацію та його
гарантійного (післягарантійного) ремонту.
Паспорт (формуляр) спеціалізованого реєстратора повинен
містити додаткову інформацію про технічні та функціональні
характеристики, пов’язані з особливостями застосування такого
реєстратора.
порядок застосування реєстратора під час проведення
розрахункових операцій;
порядок програмування реєстратора;
порядок отримання звітних документів, що друкуються
реєстратором;
порядок технічного обслуговування реєстратора;
порядок проведення перевірки відповідності реєстратора, що
перебуває в експлуатації, програмній та
конструкторсько-технологічній документації виробника;
опис реквізитів розрахункових і звітних документів, що
друкуються реєстратором;
іншу інформацію, пов’язану з експлуатацією реєстратора.
у присутності покупця перевірити наявність експлуатаційних
документів та непорушність пломб виробника, відповідність його
комплектності експлуатаційним документам;
зробити запис у паспорті (формулярі) про дату продажу,
скріпити його підписом уповноваженої особи продавця та штампом
підприємства, яке здійснює такий продаж;
видати покупцю документи, що засвідчують факт купівлі та
містять перелік центрів сервісного обслуговування, які уклали з
виробником (постачальником) договір про технічне обслуговування та
ремонт цієї моделі реєстратора.
Інформація про резервування фіскального номера до центру
сервісного обслуговування надсилається ДФС засобами електронного
зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері
електронного документообігу та використання електронних документів
із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів у
день резервування фіскального номера реєстратора в інформаційній
системі ДФС територіальним органом ДФС, де проводиться реєстрація
реєстратора.
{ Пункт 11 в редакції Постанови КМ N 496 ( 496-2018-п ) від
13.06.2018 }
{ Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 21
( 21-2016-п ) від 20.01.2016 }
{ Пункт 13 в редакції Постанови КМ N 496 ( 496-2018-п ) від
13.06.2018 }
{ Пункт 16 в редакції Постанови КМ N 496 ( 496-2018-п ) від
13.06.2018 }
{ Пункт 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 496
( 496-2018-п ) від 13.06.2018 }
Гарантійний строк експлуатації збільшується на час
перебування реєстратора в ремонті. Зазначений час обчислюється від
дня звернення користувача до центру сервісного обслуговування з
вимогою щодо усунення недоліків до дня передачі користувачу
працездатного реєстратора.
Гарантійний ремонт проводиться для користувача безоплатно.
Післягарантійний ремонт проводиться за рахунок користувача.
Центр сервісного обслуговування несе відповідальність,
передбачену укладеними з користувачами договорами про технічне
обслуговування та ремонт реєстраторів. { Пункт 23 доповнено
абзацом згідно з Постановою КМ N 21 ( 21-2016-п ) від 20.01.2016 }
{ Пункт 23 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 21
( 21-2016-п ) від 20.01.2016 }
{ Пункт 24 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 496
( 496-2018-п ) від 13.06.2018 }
Відремонтований реєстратор повинен відповідати програмній і
конструкторсько-технологічній документації виробника, вимогам
нормативних та експлуатаційних документів.
Відремонтовані реєстратори зберігаються в центрі сервісного
обслуговування окремо від реєстраторів, які надійшли для
проведення гарантійного (післягарантійного) ремонту.
Комплектувальні вироби та складові частини, які містять
дорогоцінні метали і не можуть бути відремонтовані, підлягають
утилізації в установленому порядку.
{ Пункт 32 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 496
( 496-2018-п ) від 13.06.2018 }
{ Пункт 35 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 496
( 496-2018-п ) від 13.06.2018 }
{ Пункт 40 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 496
( 496-2018-п ) від 13.06.2018 }
{ Пункт 42 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 21
( 21-2016-п ) від 20.01.2016, N 496 ( 496-2018-п ) від
13.06.2018 }
У разі зміни законодавчих вимог до використання реєстратора
виробник (постачальник) зобов’язаний за наявності технічних
можливостей здійснити його доопрацювання. { Пункт 44 доповнено
абзацом згідно з Постановою КМ N 21 ( 21-2016-п ) від 20.01.2016 }
Пов’язаними особами вважаються юридичні чи фізичні особи, які
разом або за погодженням з центром сервісного обслуговування
провадять господарську діяльність або здійснюють контроль за
роботою центру сервісного обслуговування чи контролюються таким
центром сервісного обслуговування, або перебувають під спільним
контролем з таким центром сервісного обслуговування. Під
здійсненням контролю за роботою центру сервісного обслуговування
слід розуміти володіння безпосередньо або через пов’язаних
юридичних чи фізичних осіб найбільшою часткою (паєм, пакетом
акцій) статутного фонду центру сервісного обслуговування або
управління найбільшою кількістю голосів у керівному органі такого
центру чи володіння часткою (паєм, пакетом акцій) у розмірі не
менш як 20 відсотків статутного фонду центру.
{ Пункт 50 в редакції Постанови КМ N 496 ( 496-2018-п ) від
13.06.2018 }
{ Пункт 51 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 21
( 21-2016-п ) від 20.01.2016 }
{ Пункт 56 в редакції Постанови КМ N 21 ( 21-2016-п ) від
20.01.2016 }
{ Порядок доповнено пунктом 57 згідно з Постановою КМ N 496
( 496-2018-п ) від 13.06.2018 }
На підставі зазначеної інформації ДФС веде реєстр екземплярів
реєстраторів розрахункових операцій у порядку ( z0307-19 ),
визначеному Мінфіном.
{ Порядок доповнено розділом згідно з Постановою КМ N 496
( 496-2018-п ) від 13.06.2018 }
АКТ N
введення в експлуатацію реєстратора
розрахункових операцій
___ ____________ 20__ р.
________________________
(населений пункт)
Цей акт складено про те, що центр сервісного обслуговування _
__________________________________________________________________
(найменування або прізвище, ім’я та по батькові,
податковий номер або серія та номер паспорта
(для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті
про право здійснювати будь-які платежі за серією
та номером паспорта), місцезнаходження)
згідно з договором від ___ ______ N __ виконав роботи з введення в
експлуатацію реєстратора розрахункових операцій, який належить
__________________________________________________________________
(найменування суб’єкта господарювання – користувача
або прізвище, ім’я та по батькові, податковий номер або серія та
номер паспорта
__________________________________________________________________
(для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право
здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта),
місцезнаходження)
і перебуває _____________________________________________________.
(назва об’єкта, його місцезнаходження)
Модель (модифікація) реєстратора розрахункових операцій ____,
версія внутрішнього програмного забезпечення ____________________,
заводський номер _________, фіскальний номер _____________________
дата виготовлення ____________________ відповідає програмній та
(число, місяць, рік)
конструкторсько-технологічній документації виробника і введено в
експлуатацію у складі технічних засобів (блоків) _________________
__________________________________________________________________
(перелік технічних засобів (блоків)
Підсумок розрахунків за кожною податковою групою на момент
введення в експлуатацію (дані фіскальної пам’яті) ________________
(сума словами)
__________________________________________________________________
——————————————
|Дата введення реєстратора в експлуатацію|
|___ ____________ 20___ р. |
——————————————
Роботу
виконав ______________________________ __________
(прізвище, ім’я та по батькові (підпис)
представника центру)
___ ____________ 20__ р. МП
Роботу прийняв ________________________________ __________
(прізвище, ім’я та по батькові (підпис)
представника користувача)
___ ____________ 20__ р. МП
{ Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 21
( 21-2016-п ) від 20.01.2016 }
КВИТАНЦІЯ N
Центр сервісного обслуговування _____________________________
_________________________________________________________________,
(найменування або прізвище, ім’я та по батькові, податковий номер
або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку
у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та
номером паспорта), місцезнаходження, номер телефону)
Модель (модифікація) реєстратора розрахункових операцій ____,
версія внутрішнього програмного забезпечення ____________________,
заводський номер __________, фіскальний номер ___________________,
дата виготовлення ____________________.
(число, місяць, рік)
Користувач _________________________________________________,
найменування суб’єкта господарювання або
прізвище, ім’я та по батькові, податковий номер
або серія та номер паспорта
__________________________________________________________________
(для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право
здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта),
місцезнаходження, номер телефону)
——————————————————————
| Дата приймання реєстратора | Дата видачі |
| ___ ____________ 20__ р. | ___ ____________ 20__ р. |
——————————————————————
Характер несправностей, виявлених під час приймання
реєстратора, ____________________________________________________.
Номер обліково-технічної картки _____________________________
Здав ______________________________ ____________
(прізвище, ім’я та по батькові (підпис)
представника користувача)
___ ____________ 20__ р.
Прийняв ______________________________ ____________
(прізвище, ім’я та по батькові (підпис)
представника центру)
___ ____________ 20__ р.
Видав ______________________________ ____________
(прізвище, ім’я та по батькові (підпис)
представника центру)
___ ____________ 20__ р.
Одержав ______________________________ ____________
(прізвище, ім’я та по батькові (підпис)
представника користувача)
___ ____________ 20__ р.
Реєстратор опломбовано (якщо це передбачено експлуатаційним
документом) ______________________________________________________
(номер пломбіратора)
{ Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 21
( 21-2016-п ) від 20.01.2016 }
ЖУРНАЛ
обліку гарантійного (післягарантійного) ремонту
реєстраторів розрахункових операцій
№ |
Номер за яким реестратор взято на облік |
Дата взяття на облік |
Найменування субєкта користуванча чи ПІБ, ІПН ФОП |
Найменування, заводський, фіскальний номер РРО |
Версія внутрішнього ПЗ |
Характер несправностей |
Зауваження представника центру під час прийняття РРо для проведення ремонту |
Строк закінчення ремонту |
Дата і підпис предстваника користувача про одержання РРО після ремонту |
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…