Категорія: Маркетинг

П’ять ознак того, що Вам пора міняти логотип

Якщо навіть такі гіганти як Google змінюють логотип, можливо пора і самим поглянути на лого вашої компанії і оцінити, чи не час задуматися про редизайн.

Видання Entrepreneur проконсультувався на цю тему з СЕО компанії 90design Патріком Левеліном, який окреслив п’ять ознак, які як би натякають, що логотип пора міняти, пише AIN.UA.

1. Ваш логотип погано виглядає в сучасних медіа

Якщо ваш логотип був розроблений під ваш магазин років так 15 тому, то далеко не факт, що він буде добре виглядати в соціальних медіа, на зразок Facebook або Twitter.

«Можливо, лого відмінно виглядало в газетах і журналах, але в наш час бізнес використовує інші шляхи маркетингової комунікації. Важливо, щоб логотип добре виглядав в різних контекстах», — говорить Левелін.

Підприємцям варто задавати собі питання: а лого можна збільшити або стискати без втрати «читабельності»? Нормально лого виглядає в чорно-білому форматі? Чи можна з цього лого витягти іконку? Підійде вона як іконка до мобільного додатка? Якщо відповідь хоча б на одне з цих питань – «ні», значить пора думати над новим лого.

2. Ваш логотип не відображає суті вашого поточного бізнесу

З часом більшість бізнесів еволюціонують. Для підприємців нетипово запускати новий продукт або сервіс, і відразу диверсифікуватися у щось зовсім інше. Якщо ваше лого більше не відображає суті того, чим ви займаєтеся, пора зайнятися ребрендингом.

3. Ваш логотип був саморобним проектом

Якщо ваш логотип ви намалювали власноруч, або попросили це зробити друга або родича, можливо, пора задуматися про послуги професіоналів.

«Такі компанії, як Apple, виявилися напрочуд успішними багато в чому за рахунок особливої уваги до дизайну. В результаті очікування людей в питаннях дизайну помітно зросли», — говорить Левелін.

Він стверджує, що якщо ваш логотип вже давно ніхто не хвалить – мабуть, пора його змінити.

4. Ваш логотип гірший, ніж у конкурентів

«Якщо лого конкурентів виглядають привабливіше, це явна ознака, що і вам пора оновитися».

Якщо ви не впевнені, чий логотип кращий, подивіться на кількість передплатників у соціальних мережах. Якщо у конкурентів передплатників більше, можливо пора і вам задуматися про новомий дизайн. Ніколи не недооцінюйте важливість хорошого дизайну.

5. У вас занадто складний логотип

Левелін говорить, що головний тренд в дизайні логотипів – спрощення.

«Градієнти і тіні раніше широко використовувалися в логотипах, але зараз ці техніки виглядають застарілими. До того ж їх складно транспонувати в різні медіа», — упевнений Патрік.

Краще виберіть простий логотип, який містить в собі не більше трьох кольорів. Виберіть плоский матовий вигляд.

«Один з показників, що у вас простий і ефективний логотип: його можна використовувати з прозорим бекграундом в якості фону і він все одно залишається впізнаваним», — говорить Левелин. 

Джерело: Радіо24

Share
Опубліковано
Buhgalter

Recent Posts

Які правила надання відстрочки для студентів та викладачів?

Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…

4 дні ago

З 1 лютого будуть зменшені ліміти на карткові перекази

Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…

6 днів ago

Як заповнювати нову форму ТТН: детальна інструкція від Мінрозвитку

Йдеться про наказ № 1332, яким вносяться зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Документ…

6 днів ago

З якої дати діятимуть оновлені форми та зміст фіскальних чеків?

Податківці у підкатегорії 109.10 «ЗІР» зазначили, що наказом Мінфіну від 30.12.2024 №674 «Про внесення зміни до пункту 4…

2 тижні ago

Чи подавати ФОПам Додаток ЄСВ у складі декларацій за 2024 рік у разі його несплати через “воєнну” пільгу?

Податківці у підкатегорії 201.06 «ЗІР» підкреслили, що відповідно до п. 9-19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення»…

2 тижні ago

Безопасность интернет-платежей — виды мошенничества и способы защиты

Сегодня не выходя из дома можно осуществить практически любой базовый финансовый процесс (оплатить покупки, билеты,…

2 тижні ago