Якщо навіть такі гіганти як Google змінюють логотип, можливо пора і самим поглянути на лого вашої компанії і оцінити, чи не час задуматися про редизайн.
Видання Entrepreneur проконсультувався на цю тему з СЕО компанії 90design Патріком Левеліном, який окреслив п’ять ознак, які як би натякають, що логотип пора міняти, пише AIN.UA.
Якщо ваш логотип був розроблений під ваш магазин років так 15 тому, то далеко не факт, що він буде добре виглядати в соціальних медіа, на зразок Facebook або Twitter.
«Можливо, лого відмінно виглядало в газетах і журналах, але в наш час бізнес використовує інші шляхи маркетингової комунікації. Важливо, щоб логотип добре виглядав в різних контекстах», — говорить Левелін.
Підприємцям варто задавати собі питання: а лого можна збільшити або стискати без втрати «читабельності»? Нормально лого виглядає в чорно-білому форматі? Чи можна з цього лого витягти іконку? Підійде вона як іконка до мобільного додатка? Якщо відповідь хоча б на одне з цих питань – «ні», значить пора думати над новим лого.
З часом більшість бізнесів еволюціонують. Для підприємців нетипово запускати новий продукт або сервіс, і відразу диверсифікуватися у щось зовсім інше. Якщо ваше лого більше не відображає суті того, чим ви займаєтеся, пора зайнятися ребрендингом.
Якщо ваш логотип ви намалювали власноруч, або попросили це зробити друга або родича, можливо, пора задуматися про послуги професіоналів.
«Такі компанії, як Apple, виявилися напрочуд успішними багато в чому за рахунок особливої уваги до дизайну. В результаті очікування людей в питаннях дизайну помітно зросли», — говорить Левелін.
Він стверджує, що якщо ваш логотип вже давно ніхто не хвалить – мабуть, пора його змінити.
«Якщо лого конкурентів виглядають привабливіше, це явна ознака, що і вам пора оновитися».
Якщо ви не впевнені, чий логотип кращий, подивіться на кількість передплатників у соціальних мережах. Якщо у конкурентів передплатників більше, можливо пора і вам задуматися про новомий дизайн. Ніколи не недооцінюйте важливість хорошого дизайну.
Левелін говорить, що головний тренд в дизайні логотипів – спрощення.
«Градієнти і тіні раніше широко використовувалися в логотипах, але зараз ці техніки виглядають застарілими. До того ж їх складно транспонувати в різні медіа», — упевнений Патрік.
Краще виберіть простий логотип, який містить в собі не більше трьох кольорів. Виберіть плоский матовий вигляд.
«Один з показників, що у вас простий і ефективний логотип: його можна використовувати з прозорим бекграундом в якості фону і він все одно залишається впізнаваним», — говорить Левелин.
Джерело: Радіо24
Логістика у сфері оптових поставок бензину та дизельного пального є важливою складовою енергетичної інфраструктури, особливо…
Ст. 164 ПКУ встановлено особливості визначення бази оподаткування ПДФО для доходів у негрошовій формі. А…
Ортопедичний матрац – це не просто частина меблів, а важливий елемент здорового способу життя. Якість…
В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як…
Найкращий пункт обміну. Критерії та поради при виборі обмінника Коли потрібно обміняти 100-200 доларів, люди…
У статті 8 Закону «Про Державний бюджет України на 2025 рік» від 14.09.2024 №12000 визначили…