ДФСУ у підкатегорії 101.08 ЗІР відповіла, який порядок відкриття/закриття ПДВ-рахунків в системі електронного адміністрування ПДВ.
Після реєстрації особи платником ПДВ та присвоєння індивідуального податкового номера платника податку Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) надсилає Казначейству інформацію щодо такого платника податку.
В Казначействі зареєстрованому платнику податку відкривається ПДВ-рахунок.
У день відкриття ПДВ-рахунку Казначейство направляє до ДФС повідомлення про відкриття рахунку відповідно до положень наказу Міністерства доходів і зборів України від 26.12.2013 № 853 «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.01.2014 за № 121/24898.
ДФС здійснює взяття ПДВ-рахунку на облік, направляє повідомлення про взяття на облік до Казначейства та повідомляє платника податку про реквізити його ПДВ-рахунку.
При кожній повторній реєстрації платником ПДВ відкривається новий ПДВ-рахунок.
Після анулювання реєстрації платника податку та завершення всіх розрахунків з бюджетом за відповідний період реєстрації платником ПДВ ДФС для закриття рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ надсилає Казначейству:
а) за наявності на ПДВ-рахунку залишку коштів – реєстр на списання коштів до бюджету та наступного дня після списання коштів – реєстр з інформацією про платника податку, реєстрацію платником ПДВ якому анульовано і ПДВ-рахунок якого необхідно закрити;
б) у разі відсутності на ПДВ-рахунку залишку коштів – реєстр з інформацією про платника податку, реєстрацію платником ПДВ якому анульовано і ПДВ-рахунок якого необхідно закрити.
Казначейство на підставі відповідних реєстрів податку перераховує кошти до бюджету, закриває ПДВ-рахунок та у день закриття повідомляє про це ДФС.