23 травня 2020 року набув чинності Закон України від 16.01.2020 року №466-ІХ який вніс зміни до ст. 202 ПКУ, відповідно до яких скасовано квартальний звітний період для податкової звітності з ПДВ та встановлено єдиний звітний період для усіх категорій платників ПДВ – у тому числі для платників, які застосовують спрощену систему оподаткування із сплатою ПДВ (третя група платників єдиного податку зі ставкою 3% та реєстрацією платником ПДВ).
У зв’язку з викладеним, останнім звітним періодом для платників податку, які подавали звітність з ПДВ щоквартально, буде ІІ квартал 2020 року.
Починаючи з податкової звітності за липень 2020 року, всі без виключення платники ПДВ, у тому числі і ті, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, мають подавати податкову декларацію щомісячно.
Звертаємо увагу, що від’ємне значення різниці між податковими зобов’язаннями та податковим кредитом, обчислене платниками податку в податкових деклараціях з ПДВ за ІІ квартал 2020 року, переноситься до декларацій за липень 2020 року.
Платники податку, які до внесення змін Законом № 466-ІХ подавали звітність щоквартально, але до скасування квартального звітного періоду не подали квартальну звітність у визначені ПКУ терміни, після переходу на місячний звітний період мають подати за такі попередні звітні періоди, які дорівнювали календарному кварталу, квартальну звітність.
Уточнюючі декларації з ПДВ за звітні періоди, за які платники податку до внесення змін Законом № 466-ІХ подавали квартальну звітність з ПДВ, також подаються за звітний період, який дорівнює календарному кварталу.
Право наоскарження висновку моніторингу відповідно до законодавства належить виключно замовнику. Він може брати участь…
Логістика у сфері оптових поставок бензину та дизельного пального є важливою складовою енергетичної інфраструктури, особливо…
Ст. 164 ПКУ встановлено особливості визначення бази оподаткування ПДФО для доходів у негрошовій формі. А…
Ортопедичний матрац – це не просто частина меблів, а важливий елемент здорового способу життя. Якість…
В арсеналі сучасних маркетологів є багато ефективних інструментів, тому про такий скромний метод впливу як…
Найкращий пункт обміну. Критерії та поради при виборі обмінника Коли потрібно обміняти 100-200 доларів, люди…