Незабаром подати заявку на оформлення пенсії можна буде онлайн.
Про це повідомив заступник Глави Пенсійного фонду України Владислав Машкін.
Представник відомства на черговій прес-конференції оголосив про організацію запуску спеціального електронного сервісу для тих, кому необхідно в віддаленому режимі подати документи на оформлення пенсії.
Як заявляє Владислав Машкін, скоро за призначенням пенсії люди зможуть звернутися не тільки до підрозділу відомства, а й за допомогою веб-порталу. Достатньо відсканувати пакет документів і заяву, щоб потім документи в електронному вигляді могли автоматично обробити в Пенсійному фонді.
“Коли буде прийнято рішення про призначення пенсії, клієнта запросять до відділення Фонду для видачі пенсійного посвідчення”, – пояснив заступник глави відомства.
На переконання керівництва Фонду, за передовими інформаційними технологіями стоїть майбутнє, а суспільство має потребу в подібних сервісах. Зараз люди прагнуть отримати документи або подати їх, не виходячи з дому. У країні вже реалізовано досить багато подібних проектів, зауважив Владислав Машкін і додав, що у відомстві також хочуть бути доступними, прозорими і максимально уникати традиційного бюрократичного механізму роботи.
Він додав, що подібна ініціатива допоможе збільшити кількість послуг, що надаються населенню дистанційно.