Пенсійний фонд України (ПФУ) створив «Електронну трудову книжку». Це новий сервіс на вебпорталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність. Про це повідомляє пресслужба ПФУ на сторінці відомства у Facebook.
Як зазначає відомство, такий сервіс відображає інформацію про всі трудові відносини працівника з даними звітних відомостей роботодавця. Також в «Електронній трудовій книжці» міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
Для громадян – це можливість дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність і сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних.
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, завірених кваліфікованим електронним підписом.
Щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису.