Пенсійний фонд України (ПФУ) створив «Електронну трудову книжку». Це новий сервіс на вебпорталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність. Про це повідомляє пресслужба ПФУ на сторінці відомства у Facebook.
Як зазначає відомство, такий сервіс відображає інформацію про всі трудові відносини працівника з даними звітних відомостей роботодавця. Також в «Електронній трудовій книжці» міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
Для громадян – це можливість дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність і сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних.
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, завірених кваліфікованим електронним підписом.
Щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Нагадаємо, що стаття 34 Держбюджету-2025 містить три ключові положення: •Індекс споживчих цін для індексації грошових…
Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…
Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…
Йдеться про наказ № 1332, яким вносяться зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Документ…
Податківці у підкатегорії 109.10 «ЗІР» зазначили, що наказом Мінфіну від 30.12.2024 №674 «Про внесення зміни до пункту 4…
Податківці у підкатегорії 201.06 «ЗІР» підкреслили, що відповідно до п. 9-19 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення»…