В Україні реалізується пілотний проект щодо використання смартфонів і планшетів в якості касових апаратів. Його мета – спростити та здешевити процес реєстрації розрахункової операції і спростити умови ведення господарської діяльності.
Передбачено, що експериментальний проект з упровадження інноваційної системи реєстрації та обліку РРО e-Receipt триватиме до 31 грудня 2019 року. Саме у цей період будуть проведені дослідження роботи новітніх моделей програмних та програмно-технічних комплексів, можливості їх застосування для здійснення розрахункових операцій, прийняті рішення щодо доцільності їх впровадження у промислову експлуатацію та подальшого застосування суб’єктами господарювання. Результати проведеного пілотного проекту будуть узагальнені у ДФС України з урахуванням пропозицій, поданих територіальними органами ДФС, центрами сервісного обслуговування, користувачами новітніх моделей та передані для подальшої роботи до Мінфіну.
Що ж отримає бізнес від впровадження нововведення?
На сьогодні при проведенні розрахунків суб’єкти господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також купівлі-продажу іноземної валюти, повинні використовувати РРО. Але існуюча система реєстрації і обліку РРО потребує від підприємців значних витрат на придбання та обслуговування реєстратора розрахункових операцій.
Система e-Receipt створить передумови для демонополізації ринку засобів для реєстрації розрахункових операцій, спростить процедуру їх введення в експлуатацію та використання, та більш того, зменшить витрати підприємців на їх придбання та обслуговування.
Загалом, система реєстрації та обліку РРО – e-Receipt має наступні переваги:
– може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм (персональні комп’ютери, планшети, смартфони тощо);
– передбачає оnline реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею;
– всі кейси цієї системи безкоштовні для її користувачів та не потребують абонентської плати за користування;
– система працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів;
– сформований електронний чек буде реєструватися в системі ДФС та доповнюватися QR-кодом, при цьому інформація про чек та його QR-код будуть доступні для перегляду в «Електронному кабінеті» платника та доступні для перегляду покупцем. Електронний чек матиме юридичну силу на рівні із звичайним у випадку, якщо покупець захоче повернути товар чи направити скаргу у відповідні органи.
Слід додати, що система електронного адміністрування розрахункових операцій успішно працює у Європі, де розрахункові операції проводять навіть продавці сувенірної продукції.
У фіскальній службі сподіваються, що реалізація вищезазначеної ініціативи дозволить зменшити об’єми тіньового обігу, особливо підакцизних товарів, допоможе у боротьбі із сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею, забезпечить захист споживача, буде стимулювати суб’єктів господарювання використовувати РРО, оскільки зникне аргумент щодо незручностей та дорожнечі реєстраторів.
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…