Починаючи з 5 лютого 2022 року перевірка покупців нерухомості податковими органами буде здійснюватись в обов’язковому порядку. Набув чинності спільний наказ Міністерства юстиції та Міністерства фінансів України від 31 січня 2022 р. № 280/5/41. Наказом передбачається, що податкові органи перевірятимуть під час проведення державної реєстрації прав на нерухоме майно. Податківці перевірятимуть відомості про покупця.
Наказом затверджено Порядок електронної взаємодії інформаційних систем Міністерства юстиції України та Державної податкової служби України щодо підтвердження відомостей про фізичну особу під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
– механізм інформаційної взаємодії та загальні правила подання суб’єктами державної реєстрації речових прав на нерухоме майно,
– нотаріусами та особами, уповноваженими на прийняття та видачу документів (далі – суб’єкт подання запиту) запитів щодо проведення підтвердження відповідності реєстраційних даних фізичних осіб даним Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), сформованих за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав),
– надання Державною податковою службою України відповідей на такі запити.
Запити формуються та подаються на етапі прийняття заяв для проведення реєстраційних дій.
Інформаційна взаємодія здійснюється з використанням інформаційних систем Міністерства юстиції України та Державної податкової служби України. Перелік відомостей, структура та формат даних, що передаються та приймаються в рамках інформаційної взаємодії, строки їх передачі, процедури взаємодії інформаційних систем визначаються Міністерством юстиції України та Державною податковою службою України. Та оформлюються договорами про інформаційну взаємодію або окремими протоколами, підготовленими відповідно до Порядку організації електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.
Під час автоматизованого обміну інформацією адміністратори обміну інформацією упроваджують організаційно-технічні заходи, які забезпечують захист інформації з обмеженим доступом, що передається. Інформація, що передається, обробляється з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та використовується суб’єктами подання запиту виключно з метою реалізації ними повноважень, передбачених законодавством, і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
– запити на перевірку покупців нерухомості подаватимуть державні реєстратори та нотаріуси на етапі прийняття заяв для проведення реєстраційних дій;
– у ДПС для перевірки надаватимуться прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– перевірятиметься відповідність даних фізичних осіб даним Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Також звірятиметься інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
– відповідь на запит буде містити результат обробки запиту.
Сегодня стабильное интернет-соединение — это не просто удобство, а необходимый элемент комфортной жизни. Онлайн-обучение или…
Сьогодні споживачі мають широкий вибір між покупками у великих міжнародних мережах та підтримкою локальних підприємств.…
ДПС в Івано-Франківській області розповідає, що форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків…
Нагадаємо, що стаття 34 Держбюджету-2025 містить три ключові положення: •Індекс споживчих цін для індексації грошових…
Міноборони розповідає, що надання відстрочки здобувачам професійної, фахової передвищої та вищої освіти, інтернів і докторантів, а також…
Ще 10 грудня 2024 року окремі банки підписали Меморандум про забезпечення прозорості функціонування ринку платіжних…