Законопроектом пропонується внести зміни до дванадцяти законодавчих актів, зокрема:

  1. до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» в частині приведення у відповідність до діючого законодавства назв центральних органів виконавчої влади, що здійснюють адміністрування ЄСВ, уточнення порядку направлення вимоги про сплату недоїмки з єдиного внеску, внесення змін до розміру штрафних санкцій за порушення вимог, передбачених Законом;
  2. Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» щодо уточнення формули розрахунку питомої ваги вартості реалізованих сільськогосподарських товарів, при досягненні якої у сільськогосподарського товаровиробника виникає право на отримання бюджетної дотації;
  3. Закону України «Про судовий збір» стосовно встановлення максимальної величини ставки судового збору за поданням до адміністративного суду апеляційної або касаційної скарги на рішення суду.
  4. Проектом також пропонується внести зміни до ще 63 законодавчих актів України, якими передбачається узгодити питання розподілу повноважень між органами податкової та органами митної служби та якими чітко визначено, що контролюючий орган – це орган, який визначений Податковим кодексом України.
  5. Проектом також пропонується більш точно визначити механізм адміністрування і механізм оскарження рішень по донарахуванню з ЄСВ.

Проект Закону зареєстровано за №1209-1.

Законопроектом пропонується внести зміни до дванадцяти законодавчих актів, зокрема:

  1. до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» в частині приведення у відповідність до діючого законодавства назв центральних органів виконавчої влади, що здійснюють адміністрування ЄСВ, уточнення порядку направлення вимоги про сплату недоїмки з єдиного внеску, внесення змін до розміру штрафних санкцій за порушення вимог, передбачених Законом;
  2. Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» щодо уточнення формули розрахунку питомої ваги вартості реалізованих сільськогосподарських товарів, при досягненні якої у сільськогосподарського товаровиробника виникає право на отримання бюджетної дотації;
  3. Закону України «Про судовий збір» стосовно встановлення максимальної величини ставки судового збору за поданням до адміністративного суду апеляційної або касаційної скарги на рішення суду.
  4. Проектом також пропонується внести зміни до ще 63 законодавчих актів України, якими передбачається узгодити питання розподілу повноважень між органами податкової та органами митної служби та якими чітко визначено, що контролюючий орган – це орган, який визначений Податковим кодексом України.
  5. Проектом також пропонується більш точно визначити механізм адміністрування і механізм оскарження рішень по донарахуванню з ЄСВ.

Крім того, прийнято за основу проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві (законопроект № 1210).

Законопроект розроблений з метою запровадження міжнародних стандартів податкового контролю для всіх учасників міжнародної торгівлі та імплементація норм, передбачених Планом протидії практикам розмивання оподатковуваної бази й виведення прибутку з-під оподаткування (План дій BEPS), реформування інституту фінансової відповідальності та удосконалення процедури адміністрування податків та зборів.

Законопроектом пропонується внести зміни до чинного законодавства в частині розгляду матеріалів перевірки, який здійснюватиметься колегіально постійно діючим органом контролюючого органу комісією з питань розгляду заперечень.

Крім того, пропонується удосконалити процедуру оскарження рішень контролюючих органів шляхом створення постійного дорадчого органу при центральному органі виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, а саме Апеляційної ради з питань розгляду скарг платників податків, до повноважень якої належатиме розгляд скарг на рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику у передбачених Податковим кодексом випадках.

ВРУ

Share
Опубліковано
Sunny-J

Recent Posts

Відсутність ТТН: як відобразити транспортні витрати в обліку?

Головне управління ДПС у Запорізькій області нагадує, що згідно з пп. 134.1.1 п. 134.1 ст.…

18 години ago

Нові правила працевлаштування осіб з інвалідністю

15 січня ВРУ прийняла у ІІ читанні законопроєкт №5344-д про внесення змін до деяких законів України щодо…

18 години ago

Виды ножей и ножниц: советы по выбору начинающим строителям от Tekmanshop

Ножи и ножницы широко применяются в разных сферах, включая строительство и ремонт. Независимо от того…

18 години ago

Подключение домашнего интернета: как выбрать надежный и стабильный вариант

Сегодня стабильное интернет-соединение — это не просто удобство, а необходимый элемент комфортной жизни. Онлайн-обучение или…

2 тижні ago

Локальний бізнес vs великі мережі: чому варто підтримувати місцеві компанії?

Сьогодні споживачі мають широкий вибір між покупками у великих міжнародних мережах та підтримкою локальних підприємств.…

3 тижні ago

Коли можна не подавати додаток 1 до єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ?

ДПС в Івано-Франківській області розповідає, що форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків…

3 тижні ago