Якщо при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено», необхідно перевірити:
– який ключ ЕЦП використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);
– правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
– чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера).
– чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
Якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, в якому були отримані послуги електронного цифрового підпису, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому посилені сертифікати.
Також перевірити наявність діючих сертифікатів можна за посиланням