|
порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);
створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;
незаконно покладено на громадянина певні обов’язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.
під час розгляду заяв і скарг громадян у порядку, встановленому кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист економічної конкуренції, Законами України “Про судоустрій і статус суддів”, “Про доступ до судових рішень”, “Про адміністративні послуги”, “Про запобігання корупції”, “Про виконавче провадження”, Кодексом адміністративного судочинства України та опрацювання звернень, що надходять до органів ДПС з державної установи “Урядовий контактний центр” та електронного сервісу “Пульс”;
у разі оскарження податкових повідомлень-рішень про визначення суми грошових зобов’язань фізичних осіб – платників податків або будь-яких інших рішень органів ДПС у відносинах оподаткування, до яких застосовуються положення статей 55, 56 розділу II Податкового кодексу України.
Служба діловодства під час опрацювання кореспонденції, яка надійшла до ДПС, першочергово відокремлює таку, що потребує ведення окремого діловодства відповідно до Інструкції, та передає її до підрозділу із роботи зі зверненнями громадян для попереднього опрацювання та реєстрації засобами СЕД з урахуванням робочого часу, необхідного для опрацювання та реєстрації такої кореспонденції.
Конверти, у яких надійшли звернення громадян, передаються для опрацювання разом зі зверненнями громадян. Якщо у зверненні громадянина відсутні відомості про місце проживання заявника, такі відомості встановлюються за написом на конверті.
Приймання та реєстрація в СЕД усних звернень громадян, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку через утворений відповідно до затвердженої структури контактний центр Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Контакт-центр), покладається на відповідальний підрозділ (посадову особу) цього департаменту.
Інформація про номер телефону Контакт-центру розміщується на вебпорталі ДПС у мережі Інтернет.
Первинні – це звернення, які:
надійшли від окремої особи (групи осіб), яка вперше звернулася до органу ДПС;
надійшли від окремої особи (групи осіб), яка не вперше звернулася до органу ДПС, але питання, порушене у зверненні, жодним чином не стосується попередніх звернень, або є достатньо підстав для визнання звернення первинним;
надійшли від окремої особи (групи осіб), яка не вперше звернулася до органу ДПС, але попередні звернення з питання, що порушене у зверненні, визнавались анонімними.
Повторні – це звернення, у яких:
викладається звернення від того самого громадянина з того самого питання, якщо перше не вирішено по суті або вирішено в неповному обсязі;
оскаржується рішення, прийняте у зв’язку з попереднім зверненням громадянина;
повідомляється про несвоєчасний розгляд попереднього звернення, якщо з часу його надходження минув визначений законодавством строк розгляду, проте відповідь громадянину не надавалася;
звертається увага на інші недоліки, допущені під час вирішення попереднього звернення громадянина;
викладається звернення від того самого громадянина з того самого питання, якщо перше вирішено по суті.
Якщо в повторному зверненні громадянин разом з питаннями, що вже розглядались і на які була надана вичерпна відповідь або за якими прийняте відповідне рішення, звертається з іншими питаннями, новими фактами, то звернення не є повторним і розглядається органом ДПС в установленому законодавством порядку.
Дублетні – це звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлені особою різним адресатам та надіслані ними на розгляд за належністю до органу ДПС.
Неодноразові – це звернення особи (групи осіб), які надійшли до органу ДПС з того самого питання, що і попереднє звернення, проте на попереднє звернення відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився.
Масові – це звернення, що надходять у великій кількості від різних громадян з однаковим змістом або суттю питання.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені Контакт-центри (додаток 1), телефонні “гарячі лінії” та записаним (зареєстрованим) посадовою особою (додаток 2) або на особистому прийомі (додаток 3)) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до законодавства України (у тому числі під час особистого прийому). Письмове звернення також може бути надісланим з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Усні звернення громадян, отримані під час проведення прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України, записуються відповідальною посадовою особою згідно з функціональними обов’язками в картці реєстрації, зразок якої наведено у додатку 2 до цього Порядку.
Електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на електронну адресу. Якщо електронне звернення надійшло на електронну адресу у неробочі день та час, а також у вихідні та святкові дні, то датою подання електронного звернення вважається наступний робочий день.
Інформація про електронні поштові адреси, на які громадяни можуть направляти свої звернення, розміщується на вебпорталі ДПС та на відповідних субсайтах органів ДПС у мережі Інтернет.
Усні звернення, залишені за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону, вважаються анонімними.
Усні звернення, надані за допомогою засобів телефонного зв’язку через Контакт-центр, записуються за допомогою автоматичної системи запису розмов.
Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними.
належності документа до звернень громадян;
повноти дотримання вимог до звернень громадян, що визначені статтею 5 Закону;
ознак надходження та виду звернень громадян;
суті звернень громадян;
належності порушених питань до повноважень органів ДПС;
звернень, які відповідно до статті 8 Закону не підлягають розгляду та вирішенню;
звернень, що відповідно до Закону мають розглядатися особисто керівником органу ДПС;
звернень, отриманих і вирішених під час особистого прийому, результати розгляду яких повідомлені громадянину усно, за його бажанням.
На етапі попереднього опрацювання звернень громадян здійснюється відбір звернень, що не підлягають реєстрації підрозділом із роботи зі зверненнями громадян (додаток 4).
Проєкт резолюції повинен містити власне ім’я та прізвище особи, яка накладає резолюцію, власне ім’я та прізвище виконавця (виконавців), спосіб виконання документа, термін виконання, дату накладення резолюції.
До реєстраційно-моніторингової картки вносяться обов’язкові реквізити:
реєстраційний індекс звернення; вид; ознака надходження; тип документа; індекс документа за тематичним переліком питань; короткий зміст звернення; строк виконання; форма надходження за суб’єктом (індивідуальне, колективне, анонімне); стать автора; категорія автора звернення; соціальний стан автора звернення; кореспондент, підписувач документа, адреса кореспондента; вихідні номер та дата; кількість сторінок супровідного листа та кількість сторінок додатків; посилання на вже зареєстровані звернення; структурний підрозділ, відповідальний за розгляд звернення із зазначенням його індексу, прізвища, власного імені керівника; відповідальний виконавець (згідно з резолюцією) із зазначенням його прізвища, власного імені; форма надходження; результат розгляду; індикатори стану виконання документа.
У разі запису на особистий прийом заповнюються додаткові реквізити: дата проведення особистого прийому, посадова особа, яка проводитиме прийом, залучені структурні підрозділи.
Допускається введення у реєстраційно-моніторингову картку у СЕД інших реквізитів звернення, які не звужують та не змінюють застосування обов’язкових та додаткових реквізитів такого звернення.
перша частина – формується з початкової літери прізвища заявника або його представника, а якщо звернення колективне, то перша частина індексу повинна містити позначку “Колектив”. У разі визначення звернення на етапі попереднього розгляду анонімним перша частина реєстраційного індексу повинна містити позначку “Анонім”;
друга частина – складається з порядкового реєстраційного номеру, що формується СЕД з початку року під час реєстрації звернень громадян (у разі утворення, реорганізації органу ДПС присвоєння порядкового реєстраційного номера зверненням розпочинається після видання документа про початок роботи нового органу ДПС);
третя частина – формується залежно від способу надходження звернення у разі:
надходження звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку – позначка “ЕЗ” (електронне звернення);
надходження звернення засобами телефонного зв’язку (далі – ЗЗТЗ) через Контакт-центр, пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України – позначка “ЗЗТЗ”;
надходження звернення під час особистого прийому – позначка “ОП” (особистий прийом).
У разі надходження письмового звернення поштою, особисто від заявника або через уповноважену особу третя частина не формується.
Наприклад: Д/401/ЕЗ, Д/401/ЗЗТЗ, Д/401/ОП, Д/401.
У разі пересилання органами державної влади звернення громадянина до органу ДПС залежно від адресата, який перенаправив таке звернення, реєстраційний індекс може набувати третьої частини, що складається з цифрової позначки відповідної реєстраційної групи кореспондентів за правилами загального діловодства, наприклад: Д/401/2.
На верхньому полі першого аркуша повторних звернень праворуч робиться позначка “ПОВТОРНЕ”.
“ЗВГ_Громадяни” – звернення отримано засобами поштового зв’язку або передано до органу ДПС особисто чи через уповноважену особу;
“ЗВГ_Електронні” – звернення отримано через мережу Інтернет або засоби електронного зв’язку;
“ЗВГ_Усні” – звернення передано засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр або через телефонні “гарячі лінії”;
“ЗВГ_Особистий прийом” – звернення отримано під час проведення особистого прийому.
У разі необхідності органи ДПС можуть створювати інші картотеки для реєстрації звернень громадян.
Зміна головного виконавця здійснюється в СЕД на підставі доповідної записки на власне ім’я керівника органу ДПС, який здійснював первинний розгляд документа, або за згодою структурного підрозділу, який приймає до опрацювання документ.
У випадку опрацювання усних звернень громадян, які надійшли засобами телефонного зв’язку, реєстраційно-моніторингова картка після розгляду і накладення керівництвом ДПС резолюції передається головному виконавцю (співвиконавцям) у сканованому вигляді у СЕД та у паперовому вигляді.
Рішення про припинення розгляду такого звернення приймається керівництвом органу ДПС на підставі відповідної доповідної записки керівника структурного підрозділу (особи, яка виконує його обов’язки), про що повідомляється особі, яка подала звернення.
Звернення громадян, які для розгляду чи вирішення порушених у них питань по суті надіслані народним депутатом України відповідно до абзацу третього пункту 13 частини першої статті 24 Закону України “Про статус народного депутата України” або направлені депутатом місцевої ради відповідно до частини другої статті 12 Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”, розглядаються органами ДПС відповідно до Закону.
Матеріали перевірки, здійсненої органом ДПС за результатами розгляду звернення, третій особі не надаються, крім випадків, передбачених законодавством.
Не допускається з’ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення. На прохання громадянина, висловлене в усній формі або зазначене в тексті звернення, не підлягають розголошенню його прізвище, місце проживання та роботи.
Ця заборона не поширюється на випадки повідомлення інформації, що міститься у зверненні, особами, які мають відношення до справи.
Скарги, подані з порушенням зазначеного строку, органами ДПС не розглядаються. Пропущений з поважної причини строк може бути поновлений керівництвом органу ДПС, що розглядає скаргу, на підставі відповідного клопотання заявника.
11 Рішення, які приймаються за зверненнями громадян, мають бути мотивованими та ґрунтуватися на нормах законодавства. Посадова особа органу ДПС, визнавши заяву такою, що підлягає задоволенню, зобов’язана забезпечити своєчасне й правильне виконання прийнятого рішення, а в разі визнання скарги обґрунтованою – вжити заходів до поновлення порушених прав громадян.
Відповідь, підготовлена за результатами розгляду звернення громадянина, повинна містити посилання на дату та реєстраційний індекс документа вхідної кореспонденції, на який надається відповідь.
Якщо останній день строку виконання документа припадає на вихідний, святковий чи неробочий день, строком виконання документа вважається перший робочий день після настання строку виконання.
Про продовження строку розгляду звернення головний виконавець інформує підрозділ із роботи зі зверненнями громадян шляхом формування в СЕД звіту про направлення повідомлення заявнику щодо продовження строку розгляду звернення. На підставі листа заявнику про продовження строку розгляду звернення, доданого у вигляді скан-копії до звіту, підрозділ із роботи зі зверненнями громадян вносить зміни до реєстраційно-моніторингової картки звернення.
1) належне оформлення справ, своєчасну передачу до підрозділу із роботи зі зверненнями громадян матеріалів щодо розгляду звернення громадян та оригіналів звернень (у разі, якщо звернення надійшло засобами телефонного зв’язку, за результатами його розгляду додається реєстраційно-моніторингова картка, сформована у СЕД) забезпечується керівником структурного підрозділу органу ДПС, що визначений головним виконавцем.
Контроль за правильністю оформлення, спрямуванням документів до справ, забезпеченням зберігання матеріалів звернень громадян, їх комплектністю покладається на підрозділ із роботи зі зверненнями громадян;
2) до завершення розгляду звернення громадянина та матеріали щодо його розгляду зберігаються у структурному підрозділі органу ДПС, що визначений головним виконавцем;
3) структурний підрозділ органу ДПС, що визначений головним виконавцем, після завершення розгляду і прийняття відповідного рішення відповідно до Інструкції формує самостійну групу матеріалів справи зі звернення та матеріалів щодо його розгляду і разом із внутрішнім описом вміщує у м’яку обкладинку. Сформована самостійна група матеріалів зі звернення підшивається на чотири проколи. У строк, що не перевищує три робочих днів з дати реєстрації відповіді заявнику, оформлена відповідним чином самостійна група матеріалів справи передається до підрозділу із роботи зі зверненнями громадян. Для обліку переданих справ у підрозділі із роботи зі зверненнями громадян ведеться журнал (додаток 6).
У разі встановлення недостатності документів чи недоліків в оформленні документів у матеріалах справи за зверненням громадянина, такі матеріали повертаються у структурний підрозділ органу ДПС, що визначений головним виконавцем, для усунення недоліків у строк, що не перевищує два робочих дні, з внесенням відповідної інформації до журналу обліку передачі справ.
1) строк зберігання документів за зверненнями громадян визначається відповідно до строків, визначених у Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року N 578/5, зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 17 квітня 2012 року за N 571/20884 (зі змінами);
2) після закінчення встановлених строків зберігання на підставі рішення експертно-перевірної комісії та згідно з актом знищення, затвердженим керівником такого структурного підрозділу органу ДПС (додаток 7), звернення громадян (заяв) та матеріали щодо їх розгляду підлягають знищенню;
3) для збереження справ та реєстраційно-моніторингових карток підрозділ із роботи зі зверненнями громадян забезпечується приміщенням для доархівного зберігання документів або окремо виділеним місцем у загальному архівному приміщенні;
4) забороняється збереження одночасно більше ніж 20 справ за межами приміщення для доархівного зберігання документів або окремо виділеного місця в загальному архівному приміщенні.
1) справи, що не передані на архівне зберігання, та сформовані самостійні групи матеріалів за зверненнями громадян можуть бути видані з підрозділу із роботи зі зверненнями громадян у тимчасове користування працівникам структурних підрозділів органу ДПС на підставі листа за підписом керівника самостійного структурного підрозділу органу ДПС або особи, яка виконує його обов’язки.
Виготовлення копій документів справи на підставі листа за підписом керівника самостійного структурного підрозділу органу ДПС здійснюється підрозділом із роботи зі зверненнями громадян;
2) факт передачі у тимчасове користування справ, що не передані на архівне зберігання, сформованих самостійних груп матеріалів справи фіксується у СЕД або в інший спосіб, придатний для здійснення контролю за рухом документів.
Категорія поштового відправлення та вид надсилання (простими, рекомендованими листами) визначаються виконавцем документа (посадовою особою відповідного структурного підрозділу органу ДПС).
Опрацювання документів для відправлення засобами поштового зв’язку через службу діловодства та засобами електронної пошти здійснюється структурним підрозділом або відповідальною особою органу ДПС, на яких покладено в установленому порядку функціональні повноваження щодо реєстрації вихідних документів з питань розгляду звернень громадян (далі – підрозділ (особа) з питань реєстрації вихідних документів громадянам).
Вихідні документи опрацьовуються у день їх надходження від структурних підрозділів-виконавців або не пізніше наступного робочого дня.
наявність загального бланка органу ДПС для створення документів;
правильність зазначення відомостей про адресата (прізвище, власне ім’я особи);
правильність зазначення адреси (поштова адреса та/або адреса електронної пошти);
наявність на документі відмітки про додатки та їх відповідність заявленому складу;
наявність підпису посадової особи на документі;
наявність конверта із правильно заповненими усіма реквізитами (у разі надсилання засобами поштового зв’язку).
Документи, оформлені з порушенням вказаних вимог, зазначеним підрозділом (особою) не приймаються і повертаються виконавцю.
Підрозділ (особа) з питань реєстрації вихідних документів громадянам після завершення реєстрації вихідного документа здійснює формування та передачу таких документів згідно з реєстрами до служби діловодства у години прийому, визначені в органі ДПС, для поштових відправлень від виконавців з метою подальшого централізованого відправлення документів засобами поштового зв’язку відповідно до Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 березня 2009 року N 270 (зі змінами).
Адреси можуть зазначатися на конверті як друкарським способом, так і рукописним способом.
Присвоєння реєстраційного індексу в СЕД здійснюється автоматично з використанням штрих-коду. Штрих-код включає реєстраційний індекс, дату документа, найменування органу ДПС та розташовується у лівому нижньому куті першої сторінки документа.
Реєстраційний індекс складається з порядкового номера документа у межах груп документів, що реєструються, який доповнюється індексами, що застосовуються в органах ДПС, зокрема індексами за номенклатурою справ структурного підрозділу органу ДПС.
Складові частини реєстраційного індексу відокремлюються одна від одної правобічною похилою рискою та тире.
У центральному апараті ДПС індекс вихідного документа складається з порядкового реєстраційного номера з початку року (у разі утворення, реорганізації ДПС присвоєння порядкового реєстраційного номера вихідному документу здійснюється після видання документа про початок роботи нового органу), постійної позначки певної реєстраційної групи кореспондентів, індексу центрального апарату ДПС, індексу структурного підрозділу та індексу справи за номенклатурою.
Реєстраційна група кореспондентів для звернень громадян складається з першої літери прізвища громадянина.
Наприклад:
111/А/99-00-02-01-01-09, де 111 – порядковий номер; А – перша літера прізвища громадянина, якому надається відповідь; 99-00 – індекс центрального апарату ДПС; 02 – індекс самостійного структурного підрозділу; 01-01 – індекс підрозділу, що входить до складу самостійного структурного підрозділу; 09 – індекс справи за номенклатурою.
Територіальні органи ДПС здійснюють присвоєння реєстраційного індексу в СЕД за аналогією центрального апарату ДПС.
У разі якщо документ надійшов до органу ДПС від іншого органу державної влади, у тому числі територіального органу ДПС, додатково у тексті документа зазначається найменування такого органу, дата та його вихідний реєстраційний індекс.
Олександру Сидоренку
вул. Межова, 1, кв. 1, м. Київ, 01001
або
Олександру Петренку
o.petrenko@ukr.net
Графіки керівництва органів ДПС формуються із зазначенням прізвища, власного імені посадової особи та днів їх прийому.
Графіки особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів органів ДПС формуються із зазначенням назв структурних підрозділів.
Особистий прийом може проводитися в інших приміщеннях, визначених керівництвом органу ДПС (Головою, заступниками Голови, керівниками територіальних органів ДПС та їх заступниками).
Проведення запису завершується не пізніше ніж за 45 хвилин до закінчення робочого дня і сумарно не може бути меншим 6 робочих годин за три робочі дні.
Запис на наступний особистий прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.
Керівник органу ДПС (Голова, керівники територіальних органів) може перенести дату чергового особистого прийому без внесення змін до графіка не пізніше ніж за три робочих дні до дати такого прийому, але не пізніше ніж на сім робочих днів від дати чергового прийому, про що підрозділ з організації особистого прийому повідомляє громадянам, які записані на особистий прийом, одним із засобів зв’язку.
Запис на особистий прийом до заступників Голови ДПС проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося не вирішеним по суті після прийому посадовими особами структурних підрозділів ДПС.
Голова ДПС або заступники Голови ДПС можуть уповноважити посадових осіб структурних підрозділів ДПС на проведення особистого прийому.
Запис на особистий прийом до посадових осіб структурного підрозділу ДПС проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося не вирішеним по суті після:
прийому керівництвом територіального органу ДПС (керівниками територіальних органів ДПС);
закінчення строку розгляду звернення, адресованого органу ДПС.
Посадова особа структурного підрозділу ДПС може уповноважити іншу посадову особу цього самого структурного підрозділу ДПС на проведення особистого прийому.
Запис на особистий прийом до керівництва ДПС (Голови та його заступників) та посадових осіб структурних підрозділів ДПС з питань, визначених статтею 12 Закону, працівниками підрозділу з організації особистого прийому не здійснюється. Такий прийом може бути здійснено окремо відповідними посадовими особами структурних підрозділів ДПС за зверненням громадянина (законного представника).
Також запис на особистий прийом може бути проведено на підставі письмового звернення, оформленого з дотриманням вимог статті 5 Закону, та містити інформацію, передбачену абзацом першим цього пункту.
З’ясована інформація вноситься до картки обліку особистого прийому громадян, зразок якої наведено в додатку 3 до цього Порядку. У разі необхідності кількість окремих граф картки обліку особистого прийому громадян може збільшуватись або зменшуватись.
Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
Запис на особистий прийом може не відбутися у разі, якщо:
громадянин або його законний представник відмовляється надавати інформацію, зазначену у абзаці першому цього пункту;
письмове звернення з питань запису на особистий прийом не відповідає вимогам статті 5 Закону та не містить інформації, визначеної абзацом першим цього пункту.
Така інформація вноситься до картки особистого прийому та про це інформується заявник.
У разі якщо громадянин або його законний представник під час запису на особистий прийом застосовує ненормативну лексику, вдається до образ або порушені ним питання містять заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, працівник підрозділу з організації особистого прийому припиняє спілкування з ним, про що повідомляє громадянина (представника) та вносить відповідну інформацію до картки обліку особистого прийому громадян із зазначенням таких причин.
Час початку особистого прийому для конкретного громадянина при записі не встановлюється.
Якщо звернення потребує опрацювання та підготовки матеріалів у кількох структурних підрозділах органу ДПС, доручення щодо підготовки матеріалів та проєкту рішення надається кожному структурному підрозділу органу ДПС, до компетенції якого належить опрацювання звернення.
Картки обліку особистого прийому громадян, за якими не передбачається проведення особистого прийому (запис не відбувся за ініціативою заявника, у записі відмовлено), опрацьовуються структурними підрозділами органу ДПС у межах компетенції з метою розгляду питань, порушених громадянами.
Узагальнення матеріалів, що підготовлені для використання при проведенні особистого прийому керівництвом органу ДПС (Головою або виконувачем обов’язків Голови, керівниками територіальних органів ДПС або виконувачами обов’язків керівників територіальних органів ДПС), здійснюється підрозділом з організації особистого прийому.
Наявність у громадян особливих потреб або пільг, бажані години прийому, черговість запису можуть враховуватися підрозділом з організації особистого прийому при підготовці та проведенні прийому.
Документ щодо уповноваження на представлення інтересів громадянина надається законним представником щоразу при проведенні особистого прийому, незалежно від того, що вже був проведений попередній особистий прийом з того чи іншого питання.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.
У разі якщо громадянин або його законний представник під час особистого прийому застосовує ненормативну лексику, вдається до образ, посадова особа органу ДПС, яка веде особистий прийом, викликає представника охорони, припиняє проведення особистого прийому та залишає приймальню громадян, а працівник підрозділу з організації особистого прийому вносить відповідну інформацію до картки обліку особистого прийому громадян.
1) задовольнити прохання чи вимогу та повідомити заявника про порядок і строк виконання прийнятого рішення;
2) відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про порядок і строк оскарження прийнятого рішення;
3) пояснити заявнику причини неможливості вирішення питань під час прийому, а також про порядок і строк розгляду його звернення.
Якщо порушені в поданому під час особистого прийому зверненні питання вирішені і громадянин не заперечує проти отримання результатів розгляду звернення в усній формі, представник підрозділу з організації особистого прийому громадян зазначає цей факт у картці обліку особистого прийому громадян.
Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, вони розглядаються в тому самому порядку, що й письмове звернення.
1) строк зберігання документів за зверненнями громадян визначається відповідно до строків, визначених у Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року N 578/5, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2012 року за N 571/20884 (зі змінами);
2) після закінчення встановлених строків зберігання на підставі рішення експертно-перевірної комісії та згідно з актом знищення (додаток 7), затвердженим керівником такого структурного підрозділу органу ДПС, картки обліку особистого прийому громадян та матеріали щодо проведення особистого прийому підлягають знищенню;
3) картки обліку особистого прийому громадян та матеріали щодо проведення особистого прийому передаються підрозділу із роботи зі зверненнями громадян для збереження у загальному архівному приміщенні.
Директор Департаменту
податкової політики Л. Максименко
Найкращий пункт обміну. Критерії та поради при виборі обмінника Коли потрібно обміняти 100-200 доларів, люди…
У статті 8 Закону «Про Державний бюджет України на 2025 рік» від 14.09.2024 №12000 визначили…
Компьютерная игра Counter-Strike 2 является одной из самых популярных киберспортивных дисциплин благодаря тому, что тут…
Порушення умов договору – це серйозна проблема, яка може призвести до фінансових втрат, втрати часу…
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…