КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 20 травня 2020 р. № 392
Київ
Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS–CoV-2
{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 424 від 29.05.2020
№ 435 від 03.06.2020
№ 477 від 12.06.2020
№ 480 від 12.06.2020
№ 500 від 17.06.2020}
{Установити, що пункти 3 і 4 цієї Постанови не застосовуються до внутрішніх та міжнародних авіаційних пасажирських перевезень у частині діяльності (функціонування) аеропортів щодо прийняття та відправлення повітряних суден, що здійснюють такі перевезення згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” Кабінет Міністрів України постановляє:
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
у регіонах, в яких встановлено карантин, застосовуються протиепідемічні заходи, що визначаються цією постановою, а також заходи, що додатково встановлені органами державної влади та органами місцевого самоврядування в межах компетенції;
заходи, запроваджені актами законодавства в процесі реалізації карантину на період, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211, продовжують діяти на період, встановлений цією постановою;
на період дії карантину робота розпочинається:
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
– в органах виконавчої влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування о 8 годині;
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
– в центрах надання адміністративних послуг, органах соціального захисту населення, територіальних органах Пенсійного фонду України о 10 годині;
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
Головним державним санітарним лікарем України розробляються та затверджуються протиепідемічні заходи, які визначають особливості провадження діяльності суб’єктами господарювання на період карантину.
1) перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;
2) перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус;
3) самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації;
4) відвідування закладів освіти її здобувачами в групах більше 10 осіб, крім участі у державній підсумковій атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, зовнішньому незалежному оцінюванні, вступних випробуваннях, єдиному вступному іспиті з іноземної мови, єдиному фаховому вступному випробуванні, атестації у формі тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів “КРОК”, а також здійснення підтвердження кваліфікації моряків, проведення підготовки моряків, членів екіпажів торговельних суден, зокрема тих, що здійснюють плавання внутрішніми водними шляхами України, та проведення підготовки судноводіїв малих/маломірних суден;
5) проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більше однієї особи на 5 кв. метрів площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі), де проводиться захід. Організатор заходу відповідальний за дотримання фізичної дистанції між учасниками не менше ніж 1,5 метра;
6) діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
7) здійснення регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень автомобільним транспортом, зокрема пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (трамвай, тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більше ніж кількість місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу, визначена в реєстраційних документах на цей транспортний засіб. Перевізник несе відповідальність за забезпечення водіїв засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, та контроль використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок пасажирами під час перевезення;
8) постачальникам електричної енергії, операторам систем розподілу електричної енергії здійснювати відключення та обмеження нижче технологічного мінімуму споживання електричної енергії підприємств централізованого водопостачання та водовідведення незалежно від форми власності, вугледобувних підприємств;
9) постачальникам природного газу здійснювати припинення постачання природного газу виробникам теплової та електричної енергії (припинення забезпечення споживача необхідними підтвердженими обсягами природного газу, неподання оператору газотранспортної системи номінацій/реномінацій на транспортування природного газу для задоволення потреб споживачів, зменшення періоду постачання в інформаційній платформі оператора газотранспортної системи та/або надсилання доручень на припинення (обмеження) транспортування/ розподілу природного газу для споживачів або припинення газопостачання) незалежно від форми власності, установивши, що на період встановлення карантину акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” зобов’язане на умовах та у порядку, передбачених Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2018 р. № 867 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 98, ст. 3226):
укласти договір постачання природного газу з виробником теплової та електричної енергії незалежно від форми власності, який звернувся з пропозицією укладення договору постачання природного газу, з дотриманням вимог законодавства;
здійснювати постачання природного газу виробникам теплової та електричної енергії незалежно від стану виконання умов щодо розрахунків, передбачених пунктом 11 зазначеного Положення, за умови наявності укладених належним чином договорів постачання природного газу з такими виробниками теплової та електричної енергії;
включити в реєстр споживачів Компанії на інформаційній платформі оператора газотранспортної системи виробників теплової та електричної енергії, з якими укладені належним чином договори постачання природного газу;
10) відвідування установ і закладів соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/перебувають громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що надають соціальні послуги сім’ям/особам у складних життєвих обставинах, крім установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено (кризово);
11) відвідування пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, та пунктів тимчасового розміщення біженців, крім осіб, які надають правову допомогу особам, які перебувають в таких пунктах;
12) закладам охорони здоров’я проведення планових заходів з госпіталізації, крім:
планової госпіталізації в регіонах, в яких заповненість ліжок у закладах охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком COVID-19, становить менш як 50 відсотків. Дозвіл на проведення планової госпіталізації в регіоні встановлюється рішенням регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке розміщується на офіційному інформаційному порталі Кабінету Міністрів України (за посиланням http://covid19.gov.ua);
надання медичної допомоги внаслідок ускладненого перебігу вагітності та пологів;
надання медичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим;
надання медичної допомоги у спеціалізованих відділеннях закладів охорони здоров’я пацієнтам з онкологічними захворюваннями;
надання паліативної медичної допомоги у стаціонарних умовах;
проведення інших невідкладних і термінових заходів з госпіталізації, якщо внаслідок їх перенесення (відтермінування) існує значний ризик для життя або здоров’я.
Пацієнти, яким надається медична допомога у зв’язку з проведенням планових заходів з госпіталізації, підлягають обов’язковому тестуванню на COVID-19 відповідно до стандартів Міністерства охорони здоров’я;
13) перетин державного кордону іноземцями та особами без громадянства (крім іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають на території України, та осіб, яких визнано біженцями, або осіб, які потребують додаткового захисту) без наявного поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування витрат, пов’язаних з лікуванням COVID-19, обсервацією.
Особі, визначеній абзацом першим цього підпункту, у якої відсутній поліс (свідоцтво, сертифікат) страхування витрат, пов’язаних з лікуванням COVID-19, обсервацією, уповноваженою службовою особою підрозділу охорони державного кордону відмовляється у перетинанні державного кордону в порядку, визначеному статтею 14 Закону України “Про прикордонний контроль”.
{Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
Регіоном із значним поширенням COVID-19 вважається регіон, в якому наявна одна з таких ознак:
завантаженість ліжок у закладах охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком COVID-19, становить більш як 50 відсотків;
середня кількість тестувань методом полімеразної ланцюгової реакції та імуноферментного аналізу становить менше ніж 24 на 100 тис. населення протягом останніх семи днів;
коефіцієнт виявлення випадків інфікування COVID-19 становить більш як 11 відсотків, який обраховується за формулою:
показник динаміки зростання випадків інфікування COVID-19 становить більш як 10 відсотків, який обраховується за формулою:
Показник динаміки зростання випадків інфікування COVID-19 застосовується у разі реєстрації більше восьми випадків на 100 тис. населення сумарно за останні сім днів.
Посилення протиепідемічних заходів застосовується та припиняється на території регіону або окремих адміністративно-територіальних одиниць на підставі рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке приймається за поданням головного державного санітарного лікаря регіону, з урахуванням оцінки епідемічної ситуації та наявності у регіоні ознак для посилення протиепідемічних заходів відповідно до відомостей, опублікованих на офіційному веб-сайті Міністерства охорони здоров’я.
У разі відповідності епідемічної ситуації в регіоні ознакам для посилення протиепідемічних заходів протягом трьох днів поспіль регіональна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій збирається позачергово та приймає рішення про посилення протиепідемічних заходів з урахуванням результатів оцінки поточної епідемічної ситуації в регіоні. Регіональна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій в регіоні із значним поширенням COVID-19 кожних три дні аналізує епідемічну ситуацію в регіоні, розглядає питання посилення протиепідемічних заходів.
Рішення про посилення протиепідемічних заходів може бути відмінено не раніше ніж через сім днів з дня його прийняття з урахуванням результатів оцінки поточної епідемічної ситуації в регіоні.
У регіонах, в яких здійснюється посилення протиепідемічних заходів, можуть встановлюватися за поданням головного державного санітарного лікаря регіону особливості діяльності та обмеження щодо:
проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів;
діяльності закладів, що надають послуги з розміщення;
здійснення регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень у міському, приміському, міжміському внутрішньообласному та міжобласному сполученні;
перевезення пасажирів метрополітеном;
відвідування закладів дошкільної освіти;
роботи закладів фізичної культури і спорту, спортивних залів, фітнес-центрів, закладів культури;
діяльності закладів харчування.
{Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
1) відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 13 квітня 2020 р. № 555-IX “Про внесення змін до Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)” обробка (в тому числі обмін інформацією в порядку, визначеному цією постановою) персональних даних осіб, визначених цією постановою як таких, що підлягають самоізоляції або обсервації, зокрема:
медичним працівникам закладів охорони здоров’я – щодо внесення до електронного сервісу “Дій вдома” Єдиного державного веб-порталу електронних послуг інформації в порядку, передбаченому цією постановою;
державній установі “Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України”, державним установам епідеміологічного профілю Міністерства охорони здоров’я, Міністерству цифрової трансформації – щодо прізвища, імені, по батькові особи, дати народження, визначеного особою місця самоізоляції, місця реєстрації, місця фактичного проживання особи, інформації про засоби зв’язку (номер телефону), місця роботи, навчання, коротких відомостей про стан здоров’я;
органам з питань соціального захисту населення – щодо прізвища, імені, по батькові особи, статі, дати народження, визначеного особою місця самоізоляції, місця реєстрації, місця фактичного проживання особи, інформації про засоби зв’язку (номер телефону);
Національній поліції, Національній гвардії – щодо прізвища, імені, по батькові особи, дати народження, визначеного особою місця самоізоляції, місця реєстрації, місця фактичного проживання особи, інформації про засоби зв’язку (номер телефону) з метою здійснення поточного контролю за дотриманням режиму самоізоляції та щодо осіб, які порушили правила щодо карантину, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні правила і норми, визначені цією постановою.
Персональні дані підлягають знеособленню, а у разі неможливості – знищенню протягом 30 днів після закінчення карантину;
2) фізичним особам – підприємцям та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, вести облік доходів і витрат без використання книг обліку доходів і витрат (книг обліку доходів), якщо ведення зазначених книг повинно розпочатися після встановлення карантину, за умови подальшого подання такими особами книг обліку доходів і витрат (книг обліку доходів), до яких внесені дані про доходи і витрати, отримані (здійснені) ними, для реєстрації до контролюючих органів протягом трьох місяців з дня прийняття рішення про відміну карантину;
3) залучення до роботи без проходження попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, робота яких пов’язана із забезпеченням безпеки руху та обслуговуванням залізничного транспорту, підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту, працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення, визначених переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 21, ст. 950);
4) проведення акредитації освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, у віддаленому (дистанційному) режимі, а також ухвалення рішення про умовну (відкладену) акредитацію освітніх програм без проведення або з частковим проведенням акредитаційної експертизи до 1 вересня 2020 року.
{Пункт 5 доповнено підпунктом 4 згідно з Постановою КМ № 435 від 03.06.2020}
Обов’язковій самоізоляції підлягають:
особи, які мали контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19, крім осіб, які під час виконання службових обов’язків використовували засоби індивідуального захисту відповідно до рекомендацій щодо їх застосування;
особи з підозрою на інфікування або з підтвердженим діагнозом COVID-19 в легкій формі за умови, що особа не потребує госпіталізації;
особи, які не підлягають обсервації у зв’язку з наданням згоди на самоізоляцію з використанням електронного сервісу “Дій вдома” Єдиного державного веб-порталу електронних послуг до перетину державного кордону або контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та виїзду з них.
{Абзац п’ятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
{Абзац шостий пункту 6 виключено на підставі Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
{Абзац сьомий пункту 6 виключено на підставі Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
{Абзац восьмий пункту 6 виключено на підставі Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
{Абзац дев’ятий пункту 6 виключено на підставі Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
{Абзац десятий пункту 6 виключено на підставі Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
{Абзац одинадцятий пункту 6 виключено на підставі Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
Підставами для обсервації особи є:
заява особи про добровільну обсервацію у зв’язку з неможливістю дотримання вимог самоізоляції;
порушення двічі особою умов самоізоляції;
{Абзац четвертий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
відмова особи, яка мала контакт із хворими або має ознаки інфікування COVID-19, від медичного обстеження за направленням лікуючого лікаря;
перетин державного кордону особою, яка прибула з держави або є громадянином (підданим) держави із значним поширенням COVID-19 (крім осіб, які є громадянинами (підданими) держав із значним поширенням COVID-19 та не перебували на території таких держав протягом останніх 14 днів або прямують територією України транзитом та мають документи, що підтверджують виїзд за кордон протягом двох діб, працівників дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв офіційних міжнародних місій, організацій, акредитованих в Україні, та членів їх сімей, водіїв та членів екіпажу вантажних транспортних засобів, автобусів, що здійснюють регулярні перевезення, членів екіпажів повітряних і морських, річкових суден, членів поїздних і локомотивних бригад, учасників зовнішнього незалежного оцінювання разом з однією особою, що супроводжує кожного з них, якщо немає підстав вважати, що вони були в контакті із хворою на COVID-19 особою).
{Абзац шостий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 424 від 29.05.2020; в редакції Постанов КМ № 480 від 12.06.2020, № 500 від 17.06.2020}
{Абзац сьомий пункту 7 виключено на підставі Постанови КМ № 480 від 12.06.2020}
Перелік осіб, які є працівниками дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних організацій в Україні, осіб, що належать до дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні, інших відповідних осіб міжнародних організацій, які не підлягають обов’язковій госпіталізації до обсерваторів (ізоляторів), визначається Міністерством закордонних справ.
Особи, що дали згоду на самоізоляцію з використанням електронного сервісу “Дій вдома” Єдиного державного веб-порталу електронних послуг до перетину державного кордону, не підлягають обсервації у випадку, передбаченому абзацом шостим цього пункту.
{Абзац дев’ятий пункту 7 в редакції Постанови КМ № 480 від 12.06.2020}
Діти, які не досягли 12 років, підлягають обсервації разом з одним із батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, інших осіб відповідно до законодавства.
Порядок інформаційної взаємодії Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, інформаційних систем Міністерства внутрішніх справ та Національної поліції, інформаційних систем Міністерства охорони здоров’я, державної установи “Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України”, Служби безпеки, Міністерства соціальної політики встановлюється Міністерством цифрової трансформації та держателем відповідної інформаційної системи в обсязі, необхідному для виконання цієї постанови.
{Абзац другий пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
забезпечити охорону публічної (громадської) безпеки і порядку на прилеглій території до об’єктів госпіталізації осіб, хворих на COVID-19, обсервації;
забезпечити в межах компетенції контроль за дотриманням обсервації, самоізоляції;
посилити патрулювання громадських місць;
вжити інших заходів, спрямованих на виконання цієї постанови.
{Абзац перший пункту 12 в редакції Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
на період дії карантину з метою обмеження скупчення громадян в транспорті та на шляхах прямування на роботу/з роботи застосування там, де це можливо, гнучкого режиму робочого часу, який, зокрема, передбачає різний час початку і закінчення роботи для різних категорій працівників, дистанційну (надомну) роботу;
{Абзац другий пункту 12 в редакції Постанови КМ № 500 від 17.06.2020}
відстань у прикасовій та касовій зонах між особами (за винятком покупця і продавця) не менше ніж 1,5 метра та/або наявність між ними відповідних захисних екранів;
дотримання відстані не менше ніж 1,5 метра між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень.
12–1. Рекомендувати суб’єктам господарювання на період дії карантину внести (у разі необхідності) зміни до режимів їх роботи з метою встановлення початку роботи о 9, 10 чи більш пізній годині. Зокрема, встановити початок роботи о 10 або більш пізній годині суб’єктам господарювання, які провадять свою діяльність у таких видах економічної діяльності:
оптова та роздрібна торгівля;
ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів;
поштова та кур’єрська діяльність;
тимчасове розміщування та організація харчування;
страхова діяльність;
освіта;
надання соціальної допомоги;
мистецтво, спорт, розваги та відпочинок.
{Постанову доповнено пунктом 12–1 згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
12–2. Обласним, Київській міській, районним державним адміністраціям опрацювати разом з органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання питання щодо можливості запровадження на період дії карантину графіків роботи підприємств, установ, організацій, які передбачатимуть різний час початку (закінчення) їх роботи залежно від територіального розташування, галузевої належності, специфіки виконання робіт чи надання послуг.
{Постанову доповнено пунктом 12–2 згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
12–3. Рекомендувати органам місцевого самоврядування розробити (скорегувати) маршрути руху громадського транспорту з урахуванням змінених графіків роботи підприємств, установ, організацій для забезпечення можливості переміщення працівників на роботу/з роботи.
{Постанову доповнено пунктом 12–3 згідно з Постановою КМ № 500 від 17.06.2020}
забезпечити облаштування спеціалізованих закладів для організації обсервації, харчування, транспортування до них осіб, у тому числі від пунктів пропуску через державний кордон, що потребують обсервації, медичне спостереження за ними;
{Абзац другий пункту 13 в редакції Постанови КМ № 480 від 12.06.2020}
вжити додаткових заходів до виявлення та обслуговування одиноких осіб та осіб, які одиноко проживають, серед громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, осіб, які перебувають на самоізоляції, та організувати належний соціальний супровід.
Державами із значним поширенням COVID-19 вважаються держави, в яких кількість активних випадків захворювання на COVID-19 становить більше ніж 40 осіб на 100 тис. населення.
{Постанову доповнено пунктом 16 згідно з Постановою КМ № 480 від 12.06.2020}
Прем’єр-міністр України Д.ШМИГАЛЬ
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 травня 2020 р. № 392
лікуючим лікарем – стосовно осіб, щодо яких є підозра на інфікування, або осіб, які хворіють на COVID-19 та не потребують госпіталізації;
працівниками закладів системи екстреної медичної допомоги – щодо передачі інформації про звернення осіб з підозрою на інфікування COVID-19;
працівниками державних установ МОЗ епідеміологічного профілю – стосовно осіб, які мали контакт з пацієнтом із підтвердженим випадком COVID-19 та несуть ризик поширення хвороби.
За погодженням з лікуючим лікарем або працівниками державних установ МОЗ епідеміологічного профілю особа, яка потребує самоізоляції, вносить інформацію, передбачену підпунктами 1-8 пункту 7 цього Порядку, самостійно за допомогою мобільного додатка системи.
Строк самоізоляції становить 14 днів для осіб, які:
мали контакт із хворим на COVID-19, крім осіб, які під час виконання службових обов’язків використовували засоби індивідуального захисту відповідно до рекомендацій щодо їх застосування, з моменту контакту із хворим;
здійснили перетин державного кордону або перетин контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї та дали згоду на самоізоляцію з використанням системи через мобільний додаток, з моменту перетину державного кордону або перетину контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповану територію України та виїзду з неї.
Установлений строк самоізоляції може бути змінено відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я особами, визначеними абзацами другим – четвертим пункту 4 цього Порядку.
1) прізвище, ім’я, по батькові особи;
2) стать;
3) дату народження;
4) визначене особою місце самоізоляції (у разі ненадання особою відомостей про місце самоізоляції місцем самоізоляції вважається зареєстроване місце проживання особи);
5) зареєстроване місце проживання особи;
6) засоби зв’язку (номер телефону);
7) місце роботи, навчання, дитячий заклад та їх адреси;
8) можливість щодо забезпечення піклування іншими про особу;
9) стан здоров’я (зокрема про перебіг хвороби COVID-19, результати досліджень за методом полімеразної ланцюгової реакції, про госпіталізацію особи);
10) контактних осіб (за наявності);
11) строк самоізоляції.
працівниками Національної поліції, Національної гвардії відповідно до внутрішнього порядку заходів з контролю за самоізоляцією, державних установ МОЗ епідеміологічного профілю, посадовими особами, уповноваженими органами місцевого самоврядування;
за допомогою системи через мобільний додаток.
Особа вважається такою, що обрала здійснення контролю за допомогою системи через мобільний додаток, з моменту авторизації в ньому. До моменту авторизації поточний контроль здійснюється працівниками Національної поліції, Національної гвардії, державних установ МОЗ епідеміологічного профілю, посадовими особами, уповноваженими органами місцевого самоврядування.
Після встановлення мобільного додатка в будь-який час протягом доби особа отримує повідомлення (push-повідомлення). У разі отримання повідомлення особа повинна протягом 15 хвилин за допомогою мобільного додатка зробити фото свого обличчя.
У разі невідповідності геолокації або фотографії, відсутності зв’язку з мобільним додатком, видалення, встановлення обмежень щодо передачі інформації за допомогою мобільного додатка до органів Національної поліції надсилається повідомлення про випадок порушення умов самоізоляції. Надсилання повідомлення є підставою для подальшого здійснення органами Національної поліції, Національної гвардії контролю за додержанням зобов’язання щодо самоізоляції.
Надсилання повідомлення до органів Національної поліції не може бути окремою підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності за порушення правил карантину.
За наявності можливості соціальний супровід забезпечується іншим особам, які потребують самоізоляції. Органи соціального захисту вносять до системи інформацію про неможливість здійснення соціального супроводу осіб, які не є хворими на COVID-19.
двічі на день вигулювати домашніх тварин протягом не більше ніж однієї години на добу за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів без клапана видиху або медичних масок без клапана видиху;
відвідування місць торгівлі продуктами харчування, засобами гігієни, лікарськими засобами, медичними виробами, які розміщені на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця самоізоляції, щодня протягом двох годин на добу за умови використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів без клапана видиху або медичних масок без клапана видиху.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 травня 2020 р. № 392
{Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 424 від 29.05.2020}
{Абзац другий пункту 1 виключено на підставі Постанови КМ № 480 від 12.06.2020}
визначають перелік спеціалізованих закладів для організації обсервації та надсилають його до штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
забезпечують чергування біля пунктів пропуску через державний кордон бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги під час направлення осіб на обсервацію;
визначають обсяги витрат, необхідних для забезпечення транспортування осіб до місць обсервації, та укладають відповідні договори з постачальниками послуг;
забезпечують організацію харчування, яке здійснюється за рахунок коштів осіб, які перебувають в обсерваторах;
забезпечують організацію медичного (дистанційного) супроводу осіб у місцях обсервації, надання їм медичної допомоги та видачі листків непрацездатності в разі потреби.
охорону публічної безпеки та порядку під час направлення осіб у місця обсервації після того, як вони залишили територію пункту пропуску через державний кордон;
супровід транспортних засобів, а також аварійно-рятувальної та іншої спеціальної техніки під час транспортування організованих груп людей (більше ніж 40 осіб) до обсерваторів;
охорону публічної безпеки та порядку по зовнішньому периметру території місця обсервації.
Особи, які перебувають в обсерваторах, можуть отримувати особисті речі, продукти харчування (крім алкогольних напоїв та речей, заборонених до зберігання) та зобов’язані дотримуватися правил, встановлених адміністрацією місця обсервації.
Транспортування осіб від місця обсервації до місць проживання здійснюється за власні кошти осіб.
Перебування в обсерваторах іноземців та осіб без громадянства (крім іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають на території України, та осіб, яких визнано біженцями, або осіб, які потребують додаткового захисту) оплачується страховиком відповідно до поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування витрат, пов’язаних з обсервацією, або такими особами самостійно.
{Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 480 від 12.06.2020}
підготовку місця обсервації до прийому осіб та створення належних умов для їх перебування;
дотримання вимог інфекційного контролю, забезпечення персоналу засобами індивідуального захисту під час обслуговування осіб, які перебувають на обсервації.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 травня 2020 р. № 392
{Пункт 3 втратив чинність на підставі Постанови КМ № 477 від 12.06.2020}
1) в абзаці першому слова і цифри “визначений у постанові Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896), – із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 та від 25 березня 2020 р. № 239” замінити словами і цифрами “визначений Кабінетом Міністрів України в акті про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19)”;
2) в абзаці третьому слова і цифри “гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” замінити словами і цифрами “коронавірусної хвороби (COVID-19)”.
1) у пункті 1 слова і цифри “на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061)” замінити словами і цифрами “на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”;
2) в абзаці першому пункту 6 Порядку виплати допомоги на дітей фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, затвердженого зазначеною постановою, слова і цифри “на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061)” замінити словами і цифрами “на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”.
1) пункт 2 доповнити абзацом такого змісту:
“Одержувачем бюджетних коштів є державне підприємство “Медичні закупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ і одержує після виконання вимог пункту 4 цього Порядку бюджетні кошти для здійснення заходів, передбачених пунктом 3 цього Порядку, на яке не поширюються вимоги пункту 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414), щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів.”;
2) пункт 4 доповнити абзацом такого змісту:
“Одержувач бюджетних коштів погоджує з МОЗ технічні, якісні та інші характеристики апаратів штучної вентиляції легень, які є предметом закупівлі, а також проект договору, що буде укладатися за результатами закупівлі.”;
3) у пункті 7:
доповнити пункт після абзацу першого новим абзацом такого змісту:
“Кошти на рахунки одержувача бюджетних коштів перераховуються після погодження МОЗ проекту договору, що буде укладатися за результатами закупівлі.”.
У зв’язку з цим абзац другий вважати абзацом третім;
друге речення абзацу третього замінити реченням такого змісту: “У договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може передбачатися попередня оплата на строк не більше двох місяців.”.
1) в абзаці першому пункту 3 постанови слова і цифри “визначений у постанові Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061)” замінити словами і цифрами “визначений Кабінетом Міністрів України в акті про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”;
2) у Порядку використання коштів, виділених для забезпечення здійснення деяких заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженому зазначеною постановою:
пункт 2 доповнити абзацом такого змісту:
“Одержувачем бюджетних коштів є державне підприємство “Медичні закупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ і одержує після виконання вимог пункту 3–1 цього Порядку бюджетні кошти для здійснення заходів, передбачених підпунктом 1 пункту 3 цього Порядку, на яке не поширюються вимоги пункту 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414), щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів.”;
доповнити Порядок пунктом 3–1 такого змісту:
“3–1. Одержувач бюджетних коштів погоджує з МОЗ технічні, якісні та інші характеристики засобів індивідуального захисту, які є предметом закупівлі, а також проект договору, що буде укладатися за результатами закупівлі.”;
пункт 5 після абзацу першого доповнити новим абзацом такого змісту:
“Кошти на рахунки одержувача бюджетних коштів перераховуються після погодження МОЗ проекту договору, що буде укладатися за результатами закупівлі.”.
У зв’язку з цим абзац другий вважати абзацом третім.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 травня 2020 р. № 392
Порушення умов договору – це серйозна проблема, яка може призвести до фінансових втрат, втрати часу…
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…