Відповідно до п.10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК, яка є підтвердженням зупинення реєстрації.
Пунктом 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстраціїПН/РК в ЄРПН, визначено, що у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
На офіційному вебпорталі ДПС розміщено та постійно оновлюються відомості щодо засобів електронного зв’язку, за допомогою яких можуть подаватися письмові пояснення та копії документів (п.8 Порядку №520).
Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (далі – Повідомлення).
Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок у надісланому Повідомленні, але у разі отримання платником квитанції про не прийняття Повідомлення, він має право надіслати нове Повідомлення з правильними даними.