Головна » Бухгалтеру » Консультації » Правильність нарахування зарплат – не компетенція ДФС.
Консультації

Правильність нарахування зарплат – не компетенція ДФС.

Поділіться з друзями - підтримайте проект

Print Friendly, PDF & Email

ДФС України у листі від 14.02.2017 року № 2932/6/99-99-13-02-03-15 дійшло висновку, що питання трудових відносин, включаючи правильність нарахування зарплат, не належить до компетенції ДФС України, а знаходиться у правовому полі Міністерства соціальної політики України.

Податківці зробили такий висновок виходячи з того, що пунктом 191.1 статті 191 ПК України передбачено, що контролюючі органи здійснюють, зокрема, контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, платежів, установлених ПК України, а також надають індивідуальні податкові консультації у порядку, передбаченому податковим законодавством.

При цьому мінімальна заробітна плата – встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці відповідно до закону україни «Про оплату праці». За своєю природою мінімальна заробітна плата є соціальною гарантією обов’язкового характеру, що поширюється на підприємства усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.

Враховуючи те, що Положенням про Міністерство соціальної політики України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 423, визначено, що міністерство забезпечує формування та реалізує державну політику, зокрема, у сфері праці та соціальної політики, трудових відносин, соціального захисту, саме цей орган повинен слідкувати за дотриманням такої соціальної гарантії як мінімальна заробітна плата.


Поділіться з друзями - підтримайте проект

Наша розсилка