Законопроектом пропонується, зокрема наступне:
– відмінити мораторій на проведення документальних (крім документальних перевірок платників податків з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік) та фактичних перевірок;
– відновлені строки для розгляду скарг платників податків, надання індивідуальних податкових консультацій, направлення контролюючими органами запитів про надання інформації;
– забезпечити надання компанією з управління активами декларацій з податку на прибуток підприємств за результатами діяльності по кожному інституту спільного інвестування, активами яких така компанія здійснює управління, зокрема тих, що не мають статусу юридичної особи;
– обмежити врахування від’ємного значення об’єкта оподаткування податком на прибуток 5-ма роками;
– уточнити положення щодо оподаткування платежів, що отримують організації колективного управління в частині діяльності зі збору, розподілу та виплати правовласникам доходу від прав на підставах та в порядку, визначених Законом України «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав»;
– з метою забезпечення прозорості і запровадження чіткого механізму реалізації заходів, спрямованих на погашення заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії запроваджуються положення щодо відображення у податковому законодавстві такого погашення заборгованості;
– відстрочити сплату податку на прибуток платниками податку – виробниками «зеленої» електроенергії у частині електричної енергії, що не була оплачена;
– визначити, що з метою оподаткування податком на додану вартість, знищення сільськогосподарських рослин, насаджень, тварин у зв’язку із форс-мажорними обставинами не є постачанням товарів, і відповідно сільськогосподарські товаровиробники на вартість знищеного у зв’язку із форс-мажорними обставинами врожаю або тварин, не нараховуватимуть податок на додану вартість як на такі, що не використовуються у господарський діяльності.;
– визначити, що датою виникнення податкових зобов’язань з податку на додану вартість для операцій з постачання послуг для платників податку, які застосовують електронні документи, є дата складання такого електронного документу незалежно від дати накладення електронного підпису;
– тимчасово з 1 січня 2021 року до 1 січня 2023 року знизити до 14 відсотків ставку податку на додану вартість для операцій з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту, обладнання та комплектуючих за визначеним переліком кодів УКТ ЗЕД;
– уточнити умови для застосування норм щодо особливостей оподаткування операцій, що здійснюються підприємствами, заснованими громадськими організаціями осіб з інвалідністю;
– визначити, що бюджетне відшкодування податку на додану вартість може здійснюватися не тільки в рахунок погашення податкового боргу з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, а в рахунок погашення податкового боргу з інших загальнодержавних податків, визначених у статті 9 Податкового кодексу України;
– приведення у відповідність кодів товарів УКТ ЗЕД до нової редакції Митного тарифу України;
– уточнити процедури оскарження платниками рішень контролюючих органів по питанням, пов’язаним із зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних;
– пролонговано строк списання заборгованості із єдиного внеску фізичним особам – підприємцям, які не здійснюють підприємницьку діяльність, строком до 1 березня 2021 року;
– врегулювати питання списання заборгованості із єдиного внеску фізичним особам – підприємцям, які припинили підприємницьку діяльність до 3 червня 2020 року.
– врегулювання питання сплати єдиного соціального внеску особами, які отримують заробітну плату за основним місцем роботи та одночасно отримують дохід (прибуток) від здійснення підприємницької або незалежної професійної діяльності;
– індексація ставок акцизного податку на алкогольні напої, екологічного податку та рентної плати:
– включення, для цілей оподаткування, тютюнових виробів для електричного нагрівання до визначення поняття «тютюнові вироби»;
– відновлення введення штрафних санкцій за несвоєчасну передоплату акцизного податку з тютюнових виробів (на 15 день після отримання марок акцизного податку);
– доповнення визначення «середньозважена роздрібна ціна продажу сигарет» словосполученням «з урахуванням всіх податків»;
– запровадження перехідного періоду для включення палив, які залучені до підакцизних з 23.05.2020, до системи СЕАРП та СЕ, та нових суб’єктів, які здійснюють виробництво та обіг таких товарів; виправлення технічних помилок в системі СЕАРП та СЕ;
– усунення неузгодженості законодавства щодо ліцензування обігу пального із законодавством про працю. Виключення з переліку документів, які подає суб’єкт господарювання для отримання ліцензії на право торгівлі або зберігання пального, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки і заміна його на будь – який документ, що надає право на виконання робіт підвищеної небезпеки;
– підвищити з 01 січня 2021 року ставку екологічного податку за викиди двоокису вуглецю (СО2) з 10,00 грн/т до 30 грн/тонну та передбачити поетапне підвищення ставки до рівня 30 грн/тонну у 2024 році (щорічне підвищення на 5 грн/тонну);
– ставки екологічного податку за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти з 01 січня 2021 року збільшити в 2 рази та передбачити їх підвищення у 10 разів у 2029 році (поступово).
– диференціацію ставок рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод встановити в залежності від районів річкових басейнів замість басейнів річок.
– зменшення ставки акцизного податку на відходи тютюнової сировини;
– посилення контролю за використанням обладнання та сировини для промислового виробництва тютюнових виробів;
– скасування рентної плати за використання лісових ресурсів та перенесення її до складу земельного податку, що значно спрощує адміністрування;
– доповнити перелік документів необхідних для отримання ліцензій на пальне декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
– скасування ліцензії у разі несплати або сплати у неповному обсязі рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;
– зменшити поріг середньо ринкової вартості легкових автомобілів, які є об’єктом оподаткування транспортним податком, з 375 до 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року;
– врегулювати питання сплати єдиного соціального внеску, частини чистого прибутку, дивідендів у разі використання єдиного рахунку;
– врегулювати питання сплати збору на обов’язкове пенсійне страхування суб’єктами, що здійснюють торгівлю ювелірними та побутовими виробами з дорогоцінних металів;
– розширити повноваження контролюючих органів щодо отримання інформації щодо банківських рахунків платників податків, тощо.
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…