Законопроекти про РРО №1053-1 і №1073 прийнято лише в першому читанні, а не в цілому, як попередньо планувалося.
Процедуру підготовки до другого читання скорочено вдвічі, тож на подання поправок у народних депутатів є 7 днів.
Сподіватися, що ухвалять більш ліберальні законопроекти марно. Особливо аналізуючи обговорення:
Навіть за “папередніківю”, при Азарові, хоча б видимість обговорення була!
Як зауважив політичний експерт В. Фесенко , – “Зміни, які готуються, можуть нанести потужний удар як по «спрощенцях» (ФЛП), так і по великому бізнесу. І це чревато великим вибухом. Нагадаю, що перший Майдан, з яким зіткнувся Янукович, був податковим Майданом. І це заклало соціально-економічний фундамент для подальших протестів. В команді Зе ризикують наступити на «граблі Януковича».”
Основною метою даних законопроектів є:
А реалізовувати вище зазначені цілі через:
– на першому рівні проводиться камеральна перевірка поданого звернення;
– на другому рівні – у випадку не підтвердження продавцем факту продажу товарів (послуг) покупцю в ході камеральної перевірки чи неявки його для її проведення призначається фактична перевірка дотримання всіх вимог законодавства про застосування РРО, оприбуткування товарів та обліку їх руху, дотримання порядку ведення касових операцій;
5. розширення переліку видів діяльності, які здійснюють суб’єкти ССО, для яких застосування РРО є обов’язковим.
Благі цілі детінізації обігу готівкових коштів, руйнування окремих схем ухилення від сплати податків, зменшення корупційних ризиків при адмініструванні податків та зборів та створення таким чином рівних конкурентних умов для ведення господарської діялності, провадитеметься за рахунок розширення фіскалізації розрахункових операцій, залучення більшої кількості суб’єктів господарювання до застосування РРО .
Тобто Законопроект 1053-1 це мета, а 1073 це засіб.
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету у своєму висновку до законопроекту реєстр.№1053 зазначив, що він матиме опосередкований вплив на показники бюджету (може призвести до збільшення доходів бюджетів від податків та/або штрафних (фінансових) санкцій залежно від практики застосування даної законодавчої ініціативи та виявлення відповідних порушень).
Висновків ми робити не будемо. Але, уважно стежитимемо за подальшими результатми проходження даних законопроектів.
Обувь от адидас — это выбор тех, кто ценит стиль, комфорт и универсальность. Модели из…
Український бізнесовий ландшафт охоплює великий спектр підприємств, які поділяються на малі, середні та великі залежно…
Не секрет, что ежегодно водители должны обновлять свою автостраховку и покупать новый полис, защищающий их…
Кредит готівкою — один з банківських продуктів, який має високий попит серед населення. Він передбачає…
Мир трейдинга часто представляется новичкам как захватывающее приключение с возможностью быстрого обогащения. Однако реальность может…
Відповідно до п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №…